emmi mi Skrevet 26. oktober 2006 #1 Skrevet 26. oktober 2006 har bare et par spørsmål til deg om du er tilgjengelig nå:-)
emmi mi Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #2 Skrevet 26. oktober 2006 om du er her så lurer jeg på et par ting. Er han 28.07.73 far til barnet? jeg tror det selv men jeg tenker så mye på om det ikke er det og får helt panikk om det ikke er det. og kan du se om valpen min blir frisk snart? det sliter sånn på meg at jeg ikke vet hva som er galt med han, selv om vi er mye hos dyrlege får jeg ikke noe klart svar. jeg er født 14.12.81 min hund 19.06.2006
lucky1 Skrevet 26. oktober 2006 #4 Skrevet 26. oktober 2006 slike ting er så vanskelig å se, men skal jeg si noe får jeg også følelsen av at han er det ( det er litt difust) eeee... har du nettopp skiftet fòr på han?
emmi mi Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 26. oktober 2006 han ble bitt av hogg orm for en uke siden og har vært mye hos dyrlegen etter det, men han har forsatt en klump under halsen som jeg ikke liker, de er så usikker hos dyrlegen hva det er men tror det kan være lymfe kjertel som er hoven, men jeg blir litt redd når de ikke vet helt. han som jeh tror er faren kom inn i meg en osdag men han andre gjorde ikke det og det var kun et kort samleie på 3 min på en fredag. så jeg er nesten sikker på at 28.07.73 er faren.
lucky1 Skrevet 26. oktober 2006 #7 Skrevet 26. oktober 2006 du må nok spesifere litt mer på hva du vil vite
emmi mi Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 26. oktober 2006 ser du om hunden min blir frisk snart? eller hva det evt er?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå