Gå til innhold

hvordan fungerer ring testen???

Anbefalte innlegg

Skrevet

finnest det andre tester som kan prøves for å finne ut om det blir jente eller gutt?

funker dette???hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sjekka det kinesiske fødselskartet her inne? Spennende: ) Den finner du på kjerringerådsiden til venstre på siden her!

Ringtesten fungerer slik:

En tar en ring, så kan en bruke et hårstrå eller en tråd, tre den på ringen. En holder i tråden slik at ringen henger over handenflaten din. Går den i ring blir det jente, går det frem og tilbake blir det gutt (sies det..) Husk at den som holder i tråden må holde handen helt i ro, ringen skal pendle av seg selv! (En trer bare ringen på tråden, slik at en da holder i begge endene av tråden, hvis du skjønner)

Lykke til: )

Skrevet

jeg henger ringen over navelen , når jeg ligger. Og rundt sier jente og frem og tilbake er gutt. Det har stemt på meg begge gange:)

Skrevet

Det har ikke stemt paa meg.. Ingen av disse testene..

Skrevet

Jeg gjorde det der med en ring da gikk den frem og tilbake ,gjorde det samme med nål og tråd da gikk den å frem og tilbake. Bare det at med nål og tråd er det omvendt frem og tilbake jente og i ring gutt så stoler ikke helt på de der, men artig å spekulere da;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...