Gjest Skrevet 26. oktober 2006 #1 Skrevet 26. oktober 2006 finnest det andre tester som kan prøves for å finne ut om det blir jente eller gutt? funker dette???hehe
en liten i magen Skrevet 26. oktober 2006 #2 Skrevet 26. oktober 2006 Har du sjekka det kinesiske fødselskartet her inne? Spennende: ) Den finner du på kjerringerådsiden til venstre på siden her! Ringtesten fungerer slik: En tar en ring, så kan en bruke et hårstrå eller en tråd, tre den på ringen. En holder i tråden slik at ringen henger over handenflaten din. Går den i ring blir det jente, går det frem og tilbake blir det gutt (sies det..) Husk at den som holder i tråden må holde handen helt i ro, ringen skal pendle av seg selv! (En trer bare ringen på tråden, slik at en da holder i begge endene av tråden, hvis du skjønner) Lykke til: )
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2006 #3 Skrevet 26. oktober 2006 jeg henger ringen over navelen , når jeg ligger. Og rundt sier jente og frem og tilbake er gutt. Det har stemt på meg begge gange:)
IgglePiggle Skrevet 26. oktober 2006 #4 Skrevet 26. oktober 2006 Det har ikke stemt paa meg.. Ingen av disse testene..
**My little Miss drama and I** Skrevet 26. oktober 2006 #5 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg gjorde det der med en ring da gikk den frem og tilbake ,gjorde det samme med nål og tråd da gikk den å frem og tilbake. Bare det at med nål og tråd er det omvendt frem og tilbake jente og i ring gutt så stoler ikke helt på de der, men artig å spekulere da;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå