nenana Skrevet 26. oktober 2006 #1 Skrevet 26. oktober 2006 babyen min på 3,5 måned har begynt med mme i tilleg til mm. Hun får 2 flasker mme i døgnet, med 1 ts maltekstrakt. Nå har det gått 4 dager siden hun har hatt avføring, er dette normalt? Gir henne kamille- og fennikel te daglilg. takk for svar
løva Skrevet 26. oktober 2006 #2 Skrevet 26. oktober 2006 Om hun ikke plages av det er det ikke noe problem. Snuppa mi bæsja 1 gang i uka i 6 uker. Om hun er plaget emd et kan du prøve Minifom som du får på apoteket. Funket på jenta mi, men ikke på gutten så det er ikke alle som har effekt av det. Det er uansett verdt ett forsøk.........
mummiboy 21.07.06 Skrevet 26. oktober 2006 #3 Skrevet 26. oktober 2006 Det er normalt! Min har aldri bæsjet noe særlig, har faktisk gått opp til 20 dager uten at han har bæsjet av seg selv, måtte hjelpe han med å få det i gang, da bruker jeg q tips el febermåler med olje på. Har faktisk gjort det i dag, vært plaget med magen i hele natt stakkars. Men i fin form nå etter at bæsjen kom Er redd for at han skal bli avhengig av min hjelp, men det var faktisk hs som ga meg tipset, så da stoler jeg på henne. Får malt og sviskesaft, men ikke noe til hjelp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå