Gå til innhold

Hehe, sjefen ringte og ga meg stilling...


Mamma&LilleKrølle

Anbefalte innlegg

Jeg er av typen som valgte å bli gravid uten fast jobb. Jeg er hjelpepleier og har hatt nok arbeid, men altså ikke noe fast. Sjefen lovte meg en liten stilling for par måneder siden (liten stilling da det ikke er noe annet ledig nå) Men jeg tenkte at den får jeg sikkert ikke når hun hører om graviditeten min.

 

Så ringte hun nå, og da har jeg fått 20%, altså arbeid annenhver helg. Og det er forsåvidt greit, selv om jeg selvsagt skulle ønske mer da. Jeg går inn i stillinga til en annen som er i svangerskapspermisjon.

 

Så sier sjefen, at jeg antagelig ville få mer etterhvert fordi det er flere som skal ut i svangerskapspermisjon. hehehe, ja, meg blant annet!!:P Men det sa jeg jo ikke da;) så hun har tydeligvis ikke hørt om det. (jeg er straks 3 mnd.påvei) :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med ny jobb;)

Jeg var på jobbintervju igår på en stilling på "gamle-jobben", har veldig lyst på den. Jeg valgte å være ærlig og si at jeg var gravid da, i og med at jeg kjenner dem så godt fra før og føler det best selv hvis jeg blir ansatt. Så nå venter jeg i spenning på å få tilbakemelding på om jeg får jobben eller ikke;) Trenger virkelig det, er pyton den jobben jeg har nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...