Gå til innhold

Elinelinea!!!

Leontine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei:)

Så søte dere er som "leter" etter meg her inne og som bryr dere!! Det varmer godt:)

Ja, var på UL i går og alt gikk gudsjelov bra! Det var helt grusomt å ligge i stolen de sekundene før han fant fosteret som var 8,8 mm langt, tårene sprutet og jeg var sikker på at han skulle si at her er det ikke noe liv..Men neida, fikk både se og høre et bankende lite hjerte så alt var bare stormende jubel. Den var litt mindre enn hva syklusen min skulle tilsi, men bare tre- fire dager ( jeg trodde jeg var 7+1 men var etter lengden å dømme 6+5, ikke uvanlig sa legen) :)

Er selvfølgelig utrolig lettet nå, for hadde helt ærlig ikke troen på at det skulle være noe liv, har jo ingen symptomer (bortsett fra kjempe pupper).

Nå gleder jeg meg til en helg sammen med kjæresten min som har fri!

Hvordan er det med dere jenter???

Håper dere får en fantastisk helg også "snakkes" vi til uken.

Stor lettet klem fra meg

SÅ FLOTT!!! :o)

Skal innrømme at jeg har vært litt spent og vært mye innom for å se hvordan det går med deg. Så godt at det går bra!!! Hva sa legen? Var han optimistisk? Hvordan føler du deg nå? Har du fått lettet litt på trykket? Huff, det ble mange spørsmål, men er bare så glad på dine vegne.

Det gir håp til oss som nå prøver. Har vel eggløsning ca. i morgen etter de beregninger jeg har gjort, men hadde ikke noe positivt resultat på eggløsningstest i morges. Men vi prøver nå hver dag å få sendt inn "noen soldater", så vi får se hvordan det går. Når har du termin da?

Håper du får en fantastisk helg sammen med din kjære!

klemmmmmmmmmmmmmm ;o)

Så herlig å høre Elinelinea!!! Håper du slapper av litt mer nå, så vil du sakte men sikkert få vekk bekymrinegene, og bare kunne glede deg over svangerskapet.

Tenk; endelig skal du bli mamma!!!

Jeg har så utrolig god tro på at du har fått den hjelpen du trenger for å bære frem ditt kjære barn:-) Så det er vel bare best at jeg har rett i mine følelser, ikke sant:-)

Lykke til videre, og kos deg så godt du kan:-)

Klem fra

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...