Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2006 #1 Skrevet 26. oktober 2006 Han er umulig å få i mat.har vært sånn siden fødselen.bare krangler hele tiden.nå er han 8 nnd og tålmodigheten min tar snart slutt.flere med samme problem?
gullets mamma Skrevet 26. oktober 2006 #2 Skrevet 26. oktober 2006 uff,det hørtes slitsomt ut.Har ingen erfaring med dette selv,men har lest at det er vanlig med spisenekt hos barn.men at de ofte vokser det fra seg
Expat Skrevet 26. oktober 2006 #3 Skrevet 26. oktober 2006 Hva er bakgrunnen her, og hva sier legen/hs?
gullets mamma Skrevet 26. oktober 2006 #4 Skrevet 26. oktober 2006 vært på masse utredninger fordi han er liten av vekst,men det finner ikke noe galt.han vil aldri ha mat.jeg ammet han i 6 mnd,men det var bare mas.nå får han 4 måltider i døgnet,men han stritter imot hver gang.det er så frustrerende.misunner dem som har unger som henger i puppen hele tiden jeg
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2006 #7 Skrevet 26. oktober 2006 Veslejenta henger i puppen her, så har ikke helt det samme problemet. Men hun nekter å spise NOE annet enn pupp, og hun er 11 mnd! Har prøvd ALT, så er rimelig fortvilet jeg også. Har gitt henne mat siden hun var 6 mnd, men fremdeles nekter hun alt. Idiothelsesøster sier ting som: "har du prøvd most banan?" "har du prøvd å gi når hun er skikkelig sulten" og liknende ting. JA! Jeg har prøvd ALT! Sukk, det er vel bare å holde ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå