Gå til innhold

Hei Lucky1, vil du se på meg? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er syk i dag og sitter stort sett foran PCn. Plutselig så jeg at du var her inne igjen, så nå håper jeg at jeg kan spørre deg om noe igjen :-).

Du spådde meg nemlig tidlig i august, og du mente at det ikke var så lenge til jeg fikk meg en relevant jobb i forhold til utdannelsen min. Jeg søker og søker, men det løsner jo aldri!! :-/

Jeg jobber som vikar i et vikarbyrå, forholdsvis kjedelig, men nødvendig for økonomien. Ser du om det endrer seg snart? Jeg har høyere universitetsutanning, hvis det hjelper deg litt på veien :-).

Jeg er født i april 1978.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

husker deg godt :-)

jeg mener fremdeles at du kommer til å få jobb som er relatert til utdannelsen din. hvis jeg ikke husker feil så nevnte jeg noe om at den kom til å "dette" i fanget på deg, (viss ikke) så føler jeg det veldig sterkt, ikke prøv så hardt. jeg ser at du er innom en plass på "besøk", og det er da det skjer..

jeg håper virkelig at jeg har rett for din skyld. så synd at du er syk da :-(

go bedring jenta mi :-)

å hold motet oppe

klem

Skrevet

Ja!! Det var nettopp det du sa! At ting kom til å skje av seg selv!! :o)

Så artig at du husker på meg da! Nå ble jeg glad ja!

Ikke så lett å holde motet oppe bestandig, jeg tror jeg kjeder meg ihjel i den vikarjobben jeg har nå, hehe. Men jeg prøver så godt jeg kan å være positiv.

Men du? Ser du når ting endrer seg? Tror du det er veeeeldig lenge til?

Og ser du hvilken type jobb jeg kanskje får en vakker dag? :-)

Tusen, tusen takk til deg, nå ble dagen litt bedre!!!

Stoor klem

Skrevet

ja, det er bestandig morsomt å huske folk jeg har spådd :-)

jeg mener fremdeles at det blir før jul, ser at du handler julegaver med et smil :-)

type jobb...hmm... var det ikke du som var sykepleier? (eller var det noen andre..) får iallefall inn noe i den sjangeren... jeg ser en skranke, men det blir ikke hovedjobben din på denne arbeidsplassen.

klem

Skrevet

Hei igjen!

Takk skal du ha! Jeg er nok ikke sykepleier, men pedagog! Fikk nettopp telefon fra en mulig arbeidsgiver, jeg skal på jobbintervju på mandag!! Ikke en superrelevant jobb, men en nyttig innfallsport til det jeg ønsker å jobbe videre med. Det er en stilling som saksbehandler i en privat bedrift... Men jeg har søkt på en del andre jobber også, håper det er en av disse du ser altså!!

Skummelt å spørre nå egentlig, men tror du det går bra på mandag? :-)

Skrevet

Kom på en ting.. driver og tenker og tenker jeg vuttu. Du sa du så meg foran en skranke, men at ikke dette blir hovedoppgaven i jobben min. Da kom jeg plutselig på at jeg har søkt på en jobb som studieveileder ved universitetet. Det innebærer blant annet litt skrankejobbing innimellom. Enn om det er denne jobben du ser da? Det tør jeg nesten ikke håpe på! Tror du det?

Ble mye mas fra meg nå, men jeg ble litt ivrig!

Håper du får en fin kveld!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...