Gå til innhold

Desember: Sydentur med små unger - tips??

Anbefalte innlegg

Vi lurer på om vi skal til syden neste sommer. Men vil gjerne reise et sted vi har fått anbefalt..... Noen som kan anbefale et fint sted å reise med to små unger? Gjerne navn på sted og hotell også. Vil gjerne på et sånn familiehotell, ala Saga Garden eller Village (Star Tour).

Fortsetter under...

Har to kjempefine hoteller å anbefale på Mallorca. Begge er familie hoteller så her er det masse å ta seg til for store og små.

Det en heter ViaBahia ( mener jeg å huske ) og ligger i Alcudia. Dette hotellet ligger på stranda så her trenger du ikke tenke gå distanser. Det ligger senralt til uten at det er bråk av trafikk om kvelden. Vi trivdes kjempe godt her, men det er noen år siden vi var der. Men vi stakk innom for å ta en titt i fjor sommer når vi var på et annet hotel og det var like floff fremdeles. Hotellet er gjennom Saga solreiser.

Det andre heter Vell Mari og ligger i Ca`n picafort. Dette er et all inclusiv hotell så her er alle måltider inkludert, tilogmed forfriskninger ved bassengkanten feks brus og frukt. Men du kan også bestille uten all inclusiv. Det er ca ca 1,5 km til stranda men basengområdet er så fantastisk så vi var faktisk mest der. Men vi lånte oss også sykler så var vi på stranda på et blunk. Dette hotellet er gjennom Ving.

Vi var her i fjord sommer mens jeg gikk meg lillegutt i magen, og det var så mye familier der så jeg ble jo ikke noe mer babysyka av å være der, neeeeei da. Veeeldig koselig lite sted uten bråk i det hele tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...