Gå til innhold

nå var de nesten at jeg jublet!

Anbefalte innlegg

På tirsd kveld tok jeg en test, den ble litt "rar" ikke blankt neg som de andre.... derfor bestemte jeg meg for at jeg skulle teste i går morges! Gjett hva, jo det var en svak pos. strek å se...men jeg har blitt lurt før, så har kjøpt meg test på apoteket i da... har akkurat tatt den og den er self. neg!! men det var nært denne gangen!! Spotter litt, spes etter at vi har hatt sex, har ømme pupper og er kvalm! men er ikke gravid!!! blæh!!

Ha en flott dag damer!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6836773-n%C3%A5-var-de-nesten-at-jeg-jublet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi,skitt da! Kjøp enda en test da vel!:-) Positivt lyver ikke! (skal ikke stikke under en stol at det kan være en kjemisk graviditet da,der hcg stiger litt,men en mister spiren før den har festa segg skikkelig...) Men dersom ikke tanta dukker opp,så kan det jo bare være at du kjøpte en test som ikke var så følsom som den første du tok! Var det et annet merke???

Vent noen dager og ta en ny test!

Krysser fingrene for deg,tjohoy!

samme test qr... har mine tvil om disse, men det er allt man får tak i her!! Håper det kun var for at jeg ikke testet med morgenurin i dag... skulle hatt tr for 2 uker siden! mest underlig er all utfloden, med delvis blodspor! hvem vet! jeg var så glad i går... kanskje vi endelig hadde lyktes! snakker om nedtur!! men det går heldigvis flere tog!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...