lucky1 Skrevet 26. oktober 2006 #1 Skrevet 26. oktober 2006 så godt å se deg igjen:-) hvordan går det med deg, har alt gått bra i nybyggene? (tror det var deg....) får sønnen din sove nå om natten? stooooor klem
nattinatt Skrevet 26. oktober 2006 #3 Skrevet 26. oktober 2006 Hallo vennen Så snill du er som husker på meg!! Ja du det går fint.No held eg på med ei oppgåve.Eg begynte med skulen, og fekk det som yrkesretta attføring.Og ja, det stemmer at me bygger på huset vårt.Mest mannen min som styrer på no enda.Eg skal tre inn når me skal starte å male inne.Ja no sover han stort sett godt om nettene.Han kviler ikkje middag lenger, men har lenger natt.Men får fortsatt pupp hos meg då..store guten.. Stemmer det at du og fekk opp fleire små på meg??Mange som har sagt det.Eg skjønner ikkje det heilt, slik ting er no, med hus, skule, og ein god gjeng.(At eg skulle komme til å fjerne spiralen etter jul hi hi= Men korleis går det med deg då?? Håper alt er berre fint med deg.No skal eg og vesleguten på biblioteket å hente ei bok til.STOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR KLEM TIL DEG!!!!!!
lucky1 Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 26. oktober 2006 he he, du startet med skolen som jeg sa hihi, morsomt. husker ikke hva jeg spådde på deg. og klarer ikke noe nå, har sittet en tid nå, å er rimelig tappet. men vi får snakkes. by the way : er det no gæærnt med spiralen min, satte den inn i august, men har småblødninger så å si hele tiden, i tillegg til mye smerter. skulle ha hatt mensen rundt den 17-18, men har hatt bare småblødninger siden da (har det enda) jeg er ikke tilfeldigvis gravid???
nattinatt Skrevet 26. oktober 2006 #5 Skrevet 26. oktober 2006 Hallo Du aller først så vil eg sei at sist eg hadde inne hormonspiralen, veit ikkje om det er den du har eg??Men då gjekk eg eit heilt år berre å småblødde, og mensen slutta liksom ikkje. Men denne gongen går det fint.Har hatt mykje vondt med tidligere spiraler og.Men eg skal sjå på deg eg.Kjekt du spør meg igjen forresten.Du, eg får ikkje opp graviditet på deg altså, men er det hormonspiralen du har, så virker det som at det er litt hormonforstyrrelser ute å går. Men eg får opp graviditet på deg i 2007 eg, rundt februar, helst mars. Tru om det kan være at når du bestemmer deg for å fjerne spiralen , så blir det ein liten i stadenfor?Har du tenkt litt på det gjerne?? Go klem frå meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå