Gå til innhold

termin i mai fra stavanger?

silly85

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei!! Eg bur i stavanger oxo og har termin 28.mai. Er 27 år og dette er min første. Det hadde vore kjekt å snakka med nokon og kanskje møtes ein gang....;) Er 9+5 veke på vei:)

Gledar meg masse men har ingen her i stavanger å gå gravid med og det er litt kjipt.....! Hadde vore gøy å snakka med deg;)

• 2 uker senere...

Annonse

Heisann! Jeg bor i Schankeholen, naerme fotballbanen. Vet ikke helt hvor Solsletta er men vet jo at Auglend er rett rundt hjoernet.. Jeg er ikke 100% kjent med hele omraadet her men trives veldig godt. Herlig aa vaere saa naerme Mosvannet selv om jeg ikke har lyst til aa der alene sent paa kvelden etter det som hendte der i helgen. Huff!!!

Jeg bor i Stavanger, nærmere bestemt Storhaug/Østre bydel, og har termin i april. Så på nettet at det fødes i snitt 12 barn på SUS hvert døgn, men jeg kjenner INGEN som skal ha barn i løpet av våren. Hadde vært kjekt å bli kjent med noen før vi møtes på fødestua. ;)

Annonse

hadde vært kjekt å fått til ett treff. alle vennene mine har "forsvunnet" i det siste. pga jeg er 21, sitter med hus, er forlovet og skal nå ha baby, mens alle mine såkalte venner skal feste og drikke seg drita hver helg, og derfor er visst ikke jeg verdt å snakke med lenger, siden jeg er langt over det stadiet. så det hadde vært kjempe hyggelig å truffe andre, som er på mitt "stadiet"

hvor gamle er dere andre forresten? er jeg den yngste?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...