Gå til innhold

Dere som har termin i juni;o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er formen deres?

Jeg har hatt to jævlige dager nå med sinnsykt vondt i hodet og kjempe kvalm;o( Men i dag er kvalmen borte(juble) Så jeg håper jeg slipper mer av den;o) Evig optimist..

Merker dere noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og hopp..

Veldig varierende.. Noen dager er jeg kvalm, andre dager ikke.. Men sliter fryktelig med å få igjen energien etter nattevaktshelg og henger ikke helt med i svingene.. Men nå blir det slutt på nattevaktshelgene..

Jeg har funnet ut at jeg blir kvalm hvis jeg ikke får i meg mat fort nok om morran.. ;s Men da vet jeg jo at jeg må spise før jeg hopper i dusjen om morran..

Skrevet

Ja jeg har termin i juni, har egentlig vært i fin form. litt trøtt bare. men i dag har jeg hatt noen bølger med kvalme og dårlig matlyst... Men er ved godt mot,sist jeg var gravid kasta jeg opp i 3 mnd.. Da ble tida lang. Lykke til, med og uten kvalme :-)

Skrevet

heia!

Jeg er i grunnen lite kvalm..Jeg merker det også hvis jeg drøyer frokosten litt,men det er så og si det eneste.

Men det jeg merker mest er dobesøkene, og at jeg sovner på sofaen hver kveld.. :)

klem fra

Skrevet

Har rett og slett ingen symptomer, bortsett fra at det strekker litt i lysken...

Skrevet

Jeg har det aldeles toppers jeg:)Formen er kjempe bra:)men det kan jo fort snu seg også da....

Skrevet

hei

her har morgenkvalmen begynt å melde seg.. brekninger de 4siste morningene, brystene har vært ømme hele tiden- men har ikke blitt verre egentlig:) ellers er jeg trøtt, merker at kveldsturene tar mer på enn vanlig;)

men det er jo ikke alle som har symptomer, så dere som ikke har det,nyt det så lenge det varer:)

Skrevet

Hei :)

Ja kvalmen merkes godt (hater å være kvalm), sinnsykt ømme bryster... stikking og murring under navlen og ned mot skrittet (au...), TRØTT, småsulten hele tiden og humørsvingninger deluxe....

Ja og idag kom kvisene :(

Skrevet

Jeg er kvalm noen dager og andre dager ikke, må ihvertfall passe på å ikke bli for sulten. Sulten er jeg jo egentlig hele tida da men... Og så har jeg masse luft i magen... Ellers skal jeg absolutt ikke klage:)

Skrevet

Jeg er veldig trøtt, og sliter med å klare en hel dag på jobben. Ellers så merker jeg stikking i magen, ømme bryst, kvalme og økt matlyst...hvordan skal dette ende..;)

Er straks 8 uker på vei...

Skrevet

Jeg har termin i juni, i det siste har kvalmen blitt borte. Men er fortsatt ganske trøtt da. Å vondt i puppa, hehehe

Skrevet

Formen har vært og er fin.

Er litt uggen OG fysen på samme gang. Huden er litt mer uren enn jeg er vant til, men ellers ikke noe. De første ukene strakk det veldig i lysken, men nå kjenner jeg lite. Er også litt oppblåst.. greier ikke holde inn magen helt *ler*

- Myth -

Skrevet

Kvalmen har slått inn for fullt. Null matlyst, evig trøtt, men får ikke sove om natten og er dermed trøtt HELE dagen, ømme bryster, mensmurringer, og kvisene har slått ut:P

Skrevet

Jeg er rett og slett veeeldig uggen for tia. Likevel, tar det med godt humør (prøver i hvert fall..) for jeg er jo selvsagt veldig glad for å være gravid! Men, er utrolig trøtt, kvalm og sliter meg gjennom dagene på jobben. Ikke matlyst og føler jeg ser ut som en dass...

Hipp hurra, he,he.

Skrevet

Aldri kvalm bare trøøøøøøttttt til gagns. Gjeeeeesp!!

Skrevet

Jeg føler meg rett og slett fyllasjuk!! Uggen, kjenner at nyrene jobber på høygir, ikke morgenkvalm, men småuggen hele dagen, liten matlyst og trøtt.

Men trives med å være gravid! Kjempekjekt. Spørs om vi klarer å holde det hemmelig i 4 uker til....:)

Skrevet

Ville bare si gratulerer til deg panama :-) Kjempe koselig!!!! Jeg kommer snart etter skal du se. Klem fra meg.

Skrevet

Eg har det også litt som deg *panama* - heilt saikokvalm og vondt i hovudet, til tross for småspising og fleirfoldige liter vatn i døgnet... :/

Skrevet

Hei!

Jeg har vært kvalm siden i 3 uker nå, uke 5-7 var værst!

Da hadde jeg også sinnsyk hodepine.

Nå er det nesten over, jeg er i uke 8 nå.

En ting jeg lurer på: når kan man ikke lenger sove på ryggen?

Er det noen som vet det?

Kos

Skrevet

Jeg er 6+4 i dag. Veldig ømme pupper, sover heele tiden. Litt dirrende vondt i hodet. Litt kvalm av og til, men ikke værre enn at litt mat døyver det verste. Er skrubbsulten! Og nå kommer kvisene. Har ikke vært så kvisete på 20 år!

Litt overrasket fremdeles når jeg går på do og mensen ikke har kommet...

Skrevet

svimmel,ekkel mage og grusomt kvalm...klarer ikke spise...ekkelt...vanskelig å dra ut å handle osv. ubehagelig med kvalmen...vært kvalm i 2 uker,blir værre...

Skrevet

Ømme bryster, samt at jeg er mye trøtt. Også må jeg ta litt flere hensyn - starte rolig på morgenen, spise regelmessig... For ikke å bli svimmel/kvalm. Men egentlig er jeg i fin form, og er kjempeglad for det.

Skrevet

Har vært veldig kvalm fra 6.-9. uke, men nå har det heldigvis gitt seg ser det ut til. Men er ekstremt trøtt og har ømme pupper. Føler meg egentlig elendig, har ikke trent på over 1 mnd heller.

Skrevet

Huff, jeg skulle nesten ønske jeg hadde vært LITT kvalm ihvertfall. Matlysten min er helt enorm, jeg er konstant sulten og MÅÅÅ ha mat. Jeg tør ikke veie meg engang, denne gangen hadde jeg bestemt meg for å overvinne hungeren;=( Men neida, jeg kommer nok til å bli en dundre som som de andre gangene.

Pupper som meloner, det merker jeg også. Det er nesten like kjipt.

Jeg er glad for at jeg er gravid igjen, HURRA!!!, men jeg er ganske sjokkert over at jeg kunne glemme hvor kjipt det er å være gravid!!! Det sier litt om hvor fantastiske disse små er;=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...