Gå til innhold

urin lekkasje

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei , vet dette er ekkelt, men sketter for tiden hver gang jeg nyser eller ler kraftig, ikke kjekt har prøvd å knipe igjen for harde livet, hjelper bare halvparten av tiden. Legen sier det bare er en av gledene!!!! med å være gravid. Noen andre som kjenner seg igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke det er ekkelt jeg - veldig naturlig.... Jeg har eller egentlig har hatt det på samme måten. Merket det med en gang jeg ble gravid. Tok meg selv i nakken og begynte med knipeøvelser (ikke vært flink nok men...) og nå synes jeg at jeg merker forbedring. Denne opptreningen kommer veldig godt med både under og etter fødselen.

Knipeøvelser skal visst ikke gjøres på full blære - og jeg har lest et sted at det er lurt å tenke deg at du trekker huden din innover trinnvis, sånn litt og litt til du ikke klarer å stramme mere, holde litt og så slippe muskulaturen trinnvis ut igjen på samme men reverserte måte.

Skrevet

kjenner meg så altfor godt igjen her!!

men siden det er naturlig syns jeg ikke det er ekkelt jeg heller. Det er bare å si det som det er, at nå ler jeg så jeg tisser på meg... hehe...

da jeg gikk med min første, måtte jeg bruke tena lady de siste to månedene for jeg hadde null kontroll what so ever, men sånn er det bare!

Skrevet

he he, jeg merket det for første gang i dag, når j sto opp, så måtte jeg så på do som vanlig.... men s nøs jeg, og der kom det litt! m det følger vel med... er jo urin i blæra hele tiden føler jeg. var på ul nå, da gikk j først på do, når j kom inn 2 min etterpå vistes det urin i blæra igjen.... s det fylles fort opp igjen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...