Gjest Skrevet 26. oktober 2006 #1 Skrevet 26. oktober 2006 I flere mnd har vi gått å diskutert fram-tilbake om det beste hadde vær å flytte... Vi såg på hus og leiligheter - men fikk oss bom etter bom. Som om det ikke var "meningen " vi skulle flytte liksom... Så prøver vi vel egentlig å gjøre det beste ut av det å bli værende her... men plutselig gikk det opp for meg! Vi må flytte! Høres sikkert helt idiotisk ut, men tro meg - har mine grunner :-S Så da var vi altså på visning i går, og den samme "Vi ringer dere senest..." ble sagt... Jaja, får se om vi får en telefon... :-) Uansett, håper virkelig dette går bra! Er 38 fullgåtte uker idag !!! Er jeg sprø som flytter nå??? Når det faktisk er for det beste for både meg, babyen og livet vårt sammen...? Andre med erfaring- kom gjerne med råd :-) Klem fra
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2006 #2 Skrevet 26. oktober 2006 Oy=) Nei, du er nok ikke gal. Hehe. Du tenker på deres beste...Bebisen kommer uansett den. hehe...
SpongeBob Skrevet 26. oktober 2006 #3 Skrevet 26. oktober 2006 Må du så må du - bare sørg for at dere får masse, masse hjelp. Til pakking, bæring, utpakking og vasking. Og ikke minst, pakk strategisk. Lag ti primærkasser med det du MÅ ha de første ukene med lite barn og sørg for å ha stålkontroll på dem hele veien. Lykke til! Flyttet midt i graviditeten sist og det var null problem, men 38+ er jo ståltøft!
Gjest Skrevet 26. oktober 2006 #4 Skrevet 26. oktober 2006 Uff ja :-( Kan ikke si jeg gleder meg... men jeg vil heller flytte NÅ enn ETTER babyen er kommet - mer stress??? Jeg skal prøve å gjøre så lite som mulig... men kommer hun så kommer hun :-) Men så sies det jo dette med : er man ikke klar psykisk- kommer ikke babyen... Får satse på det da!!! :-D *ikke kom - ikke kom* hehe Takk for svar dere
sajam Skrevet 26. oktober 2006 #5 Skrevet 26. oktober 2006 Så lenge du har hjelp, finnes det ikke noe problem fant jeg ut ) Da jeg skulle ha 1.mann, flyttet vi 6 dager før termin. Hun kom på termin dagen og alt var på plass ) Pakk ting slik at du kan legge det rett på plass er mitt råd. Lykke til
PrincessElisabeth Skrevet 26. oktober 2006 #6 Skrevet 26. oktober 2006 har forsåvidt snakka med deg masse om akkuratt dette om å flytte, så jeg har jo sagt hva jeg mener, du finner ikke bedre sted for den lave prisen dere har nå... Men trivsel er vel så viktig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå