Sisu Skrevet 26. oktober 2006 #1 Del Skrevet 26. oktober 2006 Hei, Har bestemt meg for å prøve prøverørs behandling eller inseminasjon, alt etter hva de anbefaler, i Finland. Er 43 år. Hadde en MA for halvannet år siden og har prøvd med naturmetoden det siste halve året, uten at det funker. Skal snart til fastlegen for å bli henvist til undersøkelser som jeg sikkert trenger før kan dra av gårde. Kanskje noen her som kan fortelle hvordan gangen i dette er? Hva kan fastlegen gjøre? Hva slags papirer og undersøkelser er nødvendig før drar av gårde. (Finnes ikke privat gynekolog der jeg bor) Er kanskje forskjellig fra klinikk til klinikk hva slags papirer de skal ha på forhånd? Har noen en klinikk å anbefale? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6836240-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-fra-en-amat%C3%B8r/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinny Skrevet 26. oktober 2006 #2 Del Skrevet 26. oktober 2006 Hei Sisu Jeg kan ingenting om Finland. Går selv på privatklinikk her i Norge. Ved første konsultasjon der sjekker de deg med innvendig ultralyd og mannen kan levere sædprøve. Jeg ville kontaktet klinikken i Finland og spurt, for skal du gå gjennom fastlegen kaster du bort mye tid. Dersom du går til fastlegen tar han blodprøver på bestemte dager i syklusen, henviser deg til spesialist (tok tre måneder for meg). Gynekologen tar innvendig ultralyd og henviser deg kanskje til røntgen med kontrast (helt bortkastet i følge Klinikk Hausken) og andre undersøkelser. Har du prøvd å finne lignende sider som denne i Finland? Kanskje jentene der kan svare deg. Lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6836240-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-fra-en-amat%C3%B8r/#findComment-6836696 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå