Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2006 #1 Skrevet 26. oktober 2006 de fleste barnet sitt. Det har jeg også. Men utenom det har jeg en fleece pose og ett lammeskinn. Snøen er kommet langt ned i fjella, og det er minus om natta. På tide å ta frem vinterposen, eller er fleece posen, og lammeskinn nok enda? Hilsen uerfaren førstegangsmamma
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 26. oktober 2006 #2 Skrevet 26. oktober 2006 Da hadde jeg tatt frem vinterposen Hilsen enda en uerfaren førstegangsmamma!
løva Skrevet 26. oktober 2006 #3 Skrevet 26. oktober 2006 Kommer jo ann på om barnet ditt er passe varm det:) Er veldi stor forskjell, om du putter fingren i/på nakken på ungen når du er ute så kjenner du om h*n er passe varm. Jeg har to barn, første var kjempevarm. Var nok med voksiposen og body og strømpebukse. Hu jeg har nå må ha ull undertøy, genser, bukse, dress også nedi posen..............
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2006 #4 Skrevet 26. oktober 2006 Hmmm, kanskje flere har en mening?
Vestlandske meierier A/S Skrevet 26. oktober 2006 #6 Skrevet 26. oktober 2006 jeg har en mellomtykk pose og dyne over! da har han på seg en tynn fleece dress utenpå body og strømpis. ville funnet framvinterposen snart ja.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2006 #7 Skrevet 26. oktober 2006 skal skal ikke?? flere med meninger?
Hidjey Skrevet 26. oktober 2006 #8 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg pakka frem voksien i går, og oppi der har han strømpebukse/body, strikkajakke og lue Før det hadde jeg fleecpose med dyne oppå.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2006 #9 Skrevet 26. oktober 2006 syens også det er litt vrient å vite hvor mye som skal på barnet. Men det er jo lurest å sjekke tempen da.. i nakken.. om det er veldig varmt.. vi har jo en tendens til å kle på for mye.. jeg har alltid et lag ekstra på overkroppen, da det er nærmest "ute" enten en genser eller jakke. har foreløpig ikke dress under i dunposen. tror detblir litt mye.. er vedlig gla i ull.. så det skal vi snart begynne å bruke.. jaffal når det blir minusgrader.. vanskeli dette... men vi får bare sjekke tempen på de små nurka...
Mamma Mim Skrevet 27. oktober 2006 #10 Skrevet 27. oktober 2006 Bruker voksi-aktiv med lammeskinn oppi.. Om han skal sove så kler jeg gutten i ull innerst, og så ett lag med tykk-genser og bukse.. Og ull-lue og votter.. Er han våken tar jeg gjerne på han vindtett jakke i tillegg, for da vill han gjerne mer "opp"..
Beama Skrevet 27. oktober 2006 #11 Skrevet 27. oktober 2006 Jeg har tatt fram voksi posen og her er det 7-10 grader på dagen... men har bare strømpebukse, tøfler, body og fleecejakke på oppi da... også votter og lue da... Men som de over her sier så er barn forskjellig og det beste er nok å kjenne i nakken på barnet om det er varmt eller kaldt...
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2006 #12 Skrevet 27. oktober 2006 har tatt frem vinterposen.....4 grader og haggel...........
lifa og Eline Skrevet 27. oktober 2006 #13 Skrevet 27. oktober 2006 De 2 siste dagene har jeg tatt frem Oldenwaier dunposen den med bamsen inni. Der sitter snuppa på 8,5 mnd. godt og varmt. Har vært rundt 5 varmegarder her regn i går og sol i dag. Hun hadde på seg: kortermet body, helsparkedrakt, hjememstrikkede ull sokker på føttene, hjem.str. ulljakke og lue. Holder seg god å varm drar glidelåsen igjen til litt under livet på henne. Når jeg ser hvor mye enkelte kler på barnet sitt her inne regner jeg nesten med at noen kommer til å anmelde meg til barnevernet for at ejg ikke kler på henne mer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå