Gå til innhold

jeg har snart bursdag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gleder meg sånn :) Bursdag! Fiiiine dagen :)

Kake, venner, familie, tekstmeldinger, kort, jeg syns det er så flott jeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Artig med bursdag uansett hvor "voksen" en har blitt :o) Når har du bursdag da ka-ping? Skal du feire stort?

Skrevet

Feire og feire... blir vel som vanlig i vår familie - bursdagsbarnet får bestemme middag, og så blir det kake med sjølingan, farmor, kanskje søs og kjæresten osv. Jeg liker sånt jeg :) og maaaassse klemmer!

Skrevet

Så koselig at du liker den dagen så godt =0) Har lyst til å se på bursdager slik jeg også....men ofte blir det til at jeg bare ønsker å få det overstått. Gleder meg til å feire de to små sine dager fremover da. Tantebarnet mitt blir snart ett år....hadde vært så kos å kunne møte opp, men det er jo like etter termin og de bor langt unna....så jeg vet ikke om vi får det til =0(

Skrevet

jeg blir visst aldri voksen jeg... blir 27 denne bursdagen, men det kiler like mye i magen hver gang jeg f.eks ser en melkekartong med fødselsdatoen min på :D

Skrevet

hvem dag har du da?

Skrevet

tenkte egentlig ikke jeg skulle si det, men... hehe...

7. november er altså min bursdag :)

Gleder meg!!!!!!! går rundt og er fnisefull og lykkelig flere uker i forveien hvert år jeg :) hihi...

Skrevet

åååh gratulerer med dagen, honningmelon! Når har du termin da?

Skrevet

Takk på forhånd,ka-ping:-)

Har termin 3. desember jeg.Nærmer seg gitt....Du da?

Skrevet

8. januar :) Fine datoen! Rekker pinnekjøtt og julaften og 1-juledagsfrokost med familien og hele greia :) Skal bare sitte og være svær og gomle nøtter og sjokolade i mellomjula, bli oppvarta og vente på fødsel, hehehehe

Skrevet

Hehe,ja er en fordel å være gravid i jula.Har vel nyfødt bebis jeg da,så håper jo at jeg blir vartet opp litt jeg også:-)

Skrevet

Æ e å gla i bursdaga... i sambo sin familie hadd di høveli slutta å feir bursdag før æ kom susanesn inn.... nu bi alle feira.... svigermor stakk av da ho bei femti... men æ laga nu tel selskap førr den aller nærmeste familien tel ho kom hjem igjen....

Bursdaga skal feires... sånn e det bærre :D

Skrevet

Har en mann som er sånn jeg, han vil helst at det skal forbigås i stillhet. Men ikke i vår familie nei! Her er det kaker og gaver og klemmer og kort og alt mulig :) dvs gavene er jo det minst viktige, det er kakene og klemmene (og de hjemmelaga kortene) som er stas! Så her slipper ingen unna, hehe :)

Skrevet

Hipp Hipp HURRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Gratulerer masse med dagen ;o))))

Skrevet

Var litt rask å trykket lagre... Fikk ikke med: som kommer etter dagen. Hahahaha

Skrevet

Send en sånn melding 7.november også da! Håper noen husker dagen min :) Jeg blir så glad av sånt, føler meg litt barnslig men wattdefåkk, sånn som hverdagen min med BL og anna dritt er for tida så tar jeg gladelig imot en hver mulighet til å smile og være lykkelig :)

Skrevet

Tsk, tsk, tsk. Driver du å annonserer bursdagen din ka-ping:)

Skrevet

gjett om jeg gjør!!! hihihi :) hadde egnetlig ikke tenkt å skrive når den var, men det ble for mye spmål.

du vet jo åssen jeg er med bursdager...hehehe :)

Skrevet

Just som jeg er:) Det er min STORE dag jo:)

Skrevet

Vi er en match made in heaven, mine damer, jeg _hater_ min egen bursdag og elsker å gjøre stas på andres...

Skrevet

Stas meg opp så mye du vil :D

Skrevet

da har jeg før deg. hehe... har til lørdag.. pappa hadde i går og brodern i morra, denne uka er dyr i vår familie.. hehe.. ja også fetteren til jentungen i dag da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...