Gå til innhold

Andre ferdig med julegavene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var jeg ferdig med julegavene. Hehe. Blir kjedelig når alle de andre skal på julehandel...men da kan jeg iallfall ta med meg bebisen på kosetur og bare se på at de andre stresser=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har fire igjen... to e førr at di ikke har fått det i butikken enda... og en skal pappa ordn førr mæ... e så go å prut på teng tel sambo.... og en ana æ ikke ka æ skal kjøp... men vi får se... bi godt å vi færdi... har termin 19. desember så det e ikke nå særli å gå verken stor tjukk eller ny poppa shopping...

Skrevet

Så flink du har vært!

Er ikke ferdig selv, men har akkurat bestilt en del ting på nett... Må gjøre det litt enklere i år pga. bekkenløsning som gjør at jeg vegrer meg for laaange byturer.

Hadde egentlig planlagt å bli ferdig før lillejenta kommer, men har bare 5 dager til termin...

Skrevet

Litt godt å være ferdig ja. har termin 20 november..men vil bare kose meg med den lille når den kommer. Har samboer igjen da..men hva i huleste skal jeg kjøpe til han? Hehe...har absolutt ikke peil..

Skrevet

men da har du jo på en måte startet:) Heldig du som snart er ferdiggått. Plages litt med bekkenet jeg også...og tida går jammen ta seint. Tankene svirrer litt rundt tema fødsel for tida..som jeg gruer meg litt til...men tar det som det kommer. Går nok ikke an å være førstegangsfødende og forberedt.

Skrevet

Er ferdig jeg også. Har bare 3 stk å pakke inn, og det tenkte jeg å ta i dag, samtidig som jeg lager meg en kopp julete og spiser pepperkaker =) Har ikke termin før på nyttårsaften, men ifølge legen kan jeg nok vente meg barnet om ikke så lenge. Bra man er ferdig da i alle fall. Blir sikkert å kjøpe noe ekstra til jentungen jeg har fra før og til gubben. Pleier å bli sånn =)

Skrevet

Får håpe den lille blir rolig, og glad i vogna - sånn at jeg får gjort unna det siste etter fødsel.

Skjønner at du tenker en del på fødsel ja. Grudde meg litt til første fødsel selv, men det gikk egentlig fint. Når man er oppi det er det på en måte ingen andre alternativer enn å fullføre... Når gullet ligger på brystet ditt, er alt det vonde glemt! Slik var det i alle fall for meg. Det er jo en grunn til at de fleste/mange velger å få flere barn

Skrevet

Vi er nesten ferdige!!=) Har 5 igjen...pluss min kjære da! Bestemte oss for å finne ting etterhvert, sånn at det både ble billigere og ingen stress. Har termin i januar,men i desember har jeg tenkt å slappe av og bare nyte juletida=)

Skrevet

Jeg er også ferdig! Mangler bare to rammer som jeg har bestilt. Utrulig deilig å slippe å stresse med det. Dessuten har jeg fått beskjed om å ta det veldig med ro, så var heldig med at jeg allerede var ferdig. Var på Ikea tidligere i uka og kjøpte julepapir, gleder meg til å pakke inn og lage til/fra- kort. Tenkte lillejenta på fem skulle få hjelpe meg!

Skrevet

Har nettopp kjøpt meg sånn fotoprinter til digitalkamera..så tenkte at jeg skulle ordne bilder med ramme av den lille til besteforeldrene:) Så må vel ivei å kjøpe rammer etter hvert. men da får sambo kjøre. pinsomt vondt å gå lengre avstander;(

Skrevet

så flink dere er...har ikke ordnet med en eneste gave enda jeg...huff...har termin 18.november og håper jenta mi blir glad i byturer så hun og jeg kan kose oss sammen:)

Skrevet

Jeg er ikke feridg enda, men er godt igang. Skal gjøre meg ferdig iløpet av de neste par ukene tenker jeg. Har termin 2. desember, så orker ikke ha det hengende over meg etter fødselen. :)

Skrevet

Jeg er så og si ferdig.. Gavene til de kommende besteforeldre og oldeforeldre må vente til lillegutt har kommet, de skal få bl annet bilder av han.. Ellers er det bare tre stk vi mangler til, så det er deilig =)

Skrevet

Jeg har TENKT veldig mye på julegaver,men ikke kjøpt noe enda..... Hm... Vente til jeg har fått penger så skal jeg ut å shoppe da...

Skrevet

men dere som kjøper mye over internett...har dere noen tips til noen sider som har ting og tang?

Skrevet

jupz, ferdig! begynte tidlig i år, å har laget nesten alle gavene selv..!

Skrevet

Har verken handlet eller planlagt noen gaver enda jeg....håper jeg får litt tid til å ta noen sjauer fra starten av desember av. Blir nok litt i siste liten denne gangen =0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...