Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2006 #1 Skrevet 26. oktober 2006 Lurer på hvorfor det anbefales minst 500 ml mm/mme til en baby på 6 mdr? Har det primært med væskemengden å gjøre eller næringen som er i melka? Grunnen til at jeg lurer er at jeg ikke får i jenten min mer enn ca 400 ml daglig, dette inkluderer væsken i grøten. Hun får 1 grøtmåltid og 1/2 middagsglass daglig + litt fruktmos, og melk utenom. Er frisk og fornøyd. Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2006 #2 Skrevet 26. oktober 2006 Det er bare tull sier de på hs til meg, min jente drikker samme som din
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 26. oktober 2006 #3 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg har aldri hørt at dem skal ha minst 500 ml mme/mm. Det jeg har lest og hørt er at når baby runder 6 mnd er det bedre å øke med fast føde når baby er sulten framfor mme. Mengden mme bør da helst ikke være så mye over 5-600 ml i døgnet.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2006 #4 Skrevet 26. oktober 2006 Det var helsesøster som sa det til oss...Men glemte å spørre hvorfor. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå