Gå til innhold

Til flergangsfødende

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det sies at en føder tidligere og tidligere for hver fødsel,men ingen regel uten unntak.Hvordan har dere født i forhold til termin og var det forskjell andre gang?Hvor mange dager i forskjell i forhold til termin dato?Takker for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er egentlig litt engstlig jeg da, Er 6+1 på vei med nr to :-) Sist fødte jeg 1 mnd for tidlig i forhold til termin, men barnelegen sa at tulla vår var ferdig og at jeg umulig kunne ha hatt termin en mnd senere.

lurer følt på hvordan det blir nå :-)

Skrevet

Førstemann ble født 7 dager etter termin, andremann ble født 2 dager etter termin, og fødselen varta bare i 10 timer, mot 24 timer med førstemann.

Har termin i slutten av desember med gutt nr. 3 - kanskje han kommer enda litt tidligere og kanskje fødselen går enda litt raskere?? Man kan jo alltids håpe....

Skrevet

Hei.. Det skjedde ikkje i mitt tilfelle iallfall.. Eldstemann som er 10 1/2 år nå kom 13 dager før tia, minstemann kom 14 dager over tia og den måtte startes og det var smertefullt han var så å si ferdig konfirmant med sine 5284 g mot første mann som var "bare" 3780 g.. Jeg kjæm ikkje til å gå mange dagan over tia denne gang, dokker skjønner sikkert koffør.. ;)

Skrevet

Takker for svar

Skrevet

er 19+4 med nr 2

fødte 2 dager før ul termin og 7 dager etter mens termin

• 2 uker senere...
Skrevet

Min første kom på termin og var 3840g, min andre kom 4 dager over og var 4100g. Den første fødselen varte i 12 timer, min andre i ca 6,5 timer, håper denne blir både lettere og kommer tidligere, men blir vel over med denne også sikkert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...