Gå til innhold

Til flergangsfødende

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det sies at en føder tidligere og tidligere for hver fødsel,men ingen regel uten unntak.Hvordan har dere født i forhold til termin og var det forskjell andre gang?Hvor mange dager i forskjell i forhold til termin dato?Takker for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om jeg skal svare da jeg bare har født en gang(nventer nr.to nå).

Men,første gangen fødte jeg to uker før termin.

Er i uke 35 nå,og jordmor sier hodet ligger langt ned og er festet allerede,så dette blir spennende.

Skrevet

Æ e så spent på katti denne ongen kommer, frøkna kom en mnd før tia... så det bi spennanesn denne gangen....

Men du fikk nu ikke nå svar på spørsmålet ditt ;D

Skrevet

første fikk jeg to dager før termin, men ganske tung fødsel, andre kom seks dager over, like lang, men mye lettere.., tredje kom fire dager over, mye raskere,men vondt. er veldig spent nå, første svangerskap og fødsel med syk vond bekkenløsning.. lykke til:)

Skrevet

Min første kom på termindatoen, den nr 2 kom 7 dager over.. Håper ikke min tredje legger på 7 dager til, altså 14 dager..

Skrevet

Dette lurer jeg også på! Har født en gang selv, og gikk da 14 dager over ul-termin. Nå har jeg bare 5 dager til termin, og håper selvfølgelig at fødselen skal starte NÅ!

Skrevet

Takk for alle svar

Skrevet

Ble satt i gang sist en uke over termin.. og nr to kom dagen etter termin.. håper virkelig denne ikke lar vente på seg..

Skrevet

Første min kom 20 dager over, så¨jeg håper jeg slipper lettere unna denne gangen. Har vondeere kynnere nå, og bekkenløsning, så jeg håper haslipper tangen også. Er så lei nå at det er vanskelig å tenke på annet..

Storesøsteren min kom to dager før termin, jeg kom 10 dager over, lillebror et par dager over, og lillesøster ble satt i gang på termindatoen (pga bekkenløsning) og kom vel samme dagen. Men hun hadde sikkert gått over med henne, for hun så ikke helt fullgått ut, visstnok. -Måtte ligge i kuvøse og sånn.

Skrevet

Takker igjen for svar

Skrevet

Første kom på termin dagen, andre kom dagen før og tredje kom dagen etter termin :o)

Skrevet

Du var presis. hehe. Jeg har en som kom 9 dager etter termin og jeg håper nestemann kommer litt før dette.

Skrevet

nr 1 og 2 kom 6 dager på overtid. Nr 3 kom på termin. Nå gjenstår det å se når denne kommer i forhold til termin ;o)

Skrevet

1 barn: 6 uker før termin

2 barn: 1 uke før termin

3 barn: 8 uker før termin

4barn: ???? Har 4 uker igjen til termin.

Skrevet

Kjekt at så mange svarer,men jeg blir ikke særlige klokere*ler* har lest at en skal få tidligere og tidligere fødsler,men det ser jo ikke ut som det stemmer.Kjekt at folk svarer,så flere kan bare hive seg på hvis de ønsker*S*

Skrevet

Ja jeg å fikk høre at det var sånn at det skjedde tidligere og tidligere...og at det gikk fortere andre gang...haha

Jeg gikk 3 dager over termin med førstemann og brukte 2,5 timer på fødslen...

Fikk nr 2 2 dager før termin,men fødslen tok 12 timer....

og nr 3 kom 4 uker før termin og måtte forløses med KS.

Venter nå nr 4 og har virkelig begynt å vente siden det er 18 dager til termin i dag.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...