varg veum Skrevet 27. oktober 2006 #51 Skrevet 27. oktober 2006 Heihei... Jeg hadde ikm i går, og sitter her med kanon ømme booobs..men vet ikke.. gikk en uke over tiden sist gang.. Så har ikke planer om å teste enda uansett... men det er snakk om fest i morgen og skal vi det måå jeg jo teste...hehe Men orker ikke tenke på det no, får se i morgen..skal holde dere oppdatert iallefall... Lykke til alle sammen!!!
Nanna:-D Skrevet 27. oktober 2006 #52 Skrevet 27. oktober 2006 Hei. Det er skikkelig spennende med dissa greiene. Har ikke graviditets tegn, men jeg veit ikke jeg. Tror egentlig ikke mensen kommer før til uka, vis den kommer. Men jeg lever men troa på at den kommer, og håpet om at den ikke kommer... mrs golddigger: Tror ikke du skal være redd for å ta ett par glass vin eller no annet uansett... Det sies jo at ikke foster har kontakt med mor før det har gått noen uker. Men det som går ann er jo å hellle alkoholfri vin på ei flaske det har vært alkohol vin på... Leste noen som hadde gjort det ett sted, å det hadde funka bra. Sloppi noen sp.mål.... Hehe... Lykke til uansett!!! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå