Gå til innhold

Hei jenter med IKM i uke 43.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg tar en ny test i morgen har det gått 2 dager til fra den testen jeg tok onsdag. Venter jeg til lørdag har det gått 3 dager og søndag 4 dager. Ja, jeg vet det er best å vente til søndag om ikke mensen har dukket opp til da. Men tenkte at hvis jeg skulle være så heldig å være gravid nå og tar en test i morgen, kan den HCG stige kun på 2 dager???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir så imponert over dere som har prøvd en stund!!!!

Dere klarer å være så positive...Er det noe jeg virkelig ønsker, er det at det skal lykkes for dere!

Vi skal ikke ha noe tantebesøk noen av oss!!

Ingen Tr-hospits hos deg nei.....

Tørr ikke tro det er en positiv test. Kanskje jeg gjorde noe feil med tanke på testingen....ja ja får bare vente da...

Nå skal jeg ut å trø litt, før regnet kommer.... (sol og skyfritt enda) :)

Æsjjj, men er vant til ustabilt vær.. Ustabilt vær=Lofoten

"Skikkelig goklem"

Skrevet

Jepp, det stiger fort! Under 2. til 5. svangerskapsuke fordobles hCG-konsentrasjonen hver 1,5 døgn. Etter 5. uke forlenges doblingstiden til 2-3 døgn. Så hvis verdien din i dag er 15 (som sikkert ikke gir utslag) er den litt mer enn fordoblet om to dager altså 30 (som gir utslag på de fleste tester)

Det beste er jo å vente til søndag, men det er ikke lett:)

Skrevet

Takk for svar. Da vet jeg det. Jeg har jo 4 tester liggende nå. 2 vanlig CB og 2 digitale. Burde jo helst spare de lengst mulig siden de er dyre og i tilfelle mensen kommer. Men jeg klarer jo ikke vente. Søren heller. Er for spennende dette her.

Skrevet

Åhhhh skulle ønske jeg kunne svare deg.....men er virkelig ikke sikker.

Den testen jeg tok for 2 dager siden, var en vanlig billigtest, mens den i dag var av den sensitive typen....

Så jeg vet ikke, ærlig talt...... :(

Har du liggende flere tester, skader det jo ikke å prøve....hadde helt sikkert gjort det selv...

Skrevet

Ja,uti havgapet er det ikke bare bare å belaget seg på jevne værforhold. Sånn sett er det fint med Oslo,har stortsett fin lang sommer og kald vinter:-) Vi får vel regn her også da,er ikke så veldig langt unna Lofoten nå. Ser foreløpig fint ut da,men...

Er vel ikke så positiv,kan vel mer si kronisk negativ,forventer liksom ikke at det skal skje noe av seg selv,er mer innstilt på prøverør,men man vet jo aldri!:-)

Du får kose deg ute,og lykke til med mulig spire!

*KJEMPEKLEM*

Skrevet

Ja det for fristende når jeg har testene liggende her hjemme. Holdte jammen på å ta en test i dag da jeg stod opp også. *rister oppgitt over meg selv*. Men klarte å la vær siden jeg testet i går. Kunne så ønske jeg klarte å vente til over IKM om ikke mensen kommer.

Skrevet

Hehe, jeg vet! Klarte heldigvis å lure meg selv på do i morgest før jeg hadde fått for meg at jeg skulle teste:) Å da må jeg minst vente til neste morgenurin hvis jeg ikke finner ut at jeg skal bryte den regelen min, hehe. Er jo en evig kamp hver dag dette. Tror jeg skal klare å vente for jeg skal på jobb i kveld. Av og til er det fint med kveldsvakter, hehe:)

Skrevet

Nå er det litt ubehag nedi magen min..Kjennes ut som det stikker litt på venstre side. Æsj...Nå kommer nok mensen straks ja.

Skrevet

Grunnen til at jeg tror at en eventuellt spire ikke vil sitte hvis jeg tester positivt sent er at jeg forrige gang testet positivt sa 4dager FØR IKM. Vil tro at jeg derfor produserer Hcg raskt når jeg blir gravid, og at hvis en test slår ut sent så er det pga av lav HCG-produksjon og det KAN tyde på graviditet utenfor livmor (tror jeg har lest at det kan gi lav stigning) eller en såkalt kjemisk graviditet..... (eller hva det er når egget fester seg, men er "tomt" )... Men jeg må jo passe meg for å være optimistisk da. He-he....

Ingen TR enda, får se imorgen. Forrige PP kom TR på første do-besøk gitt, som å dra ut en propp.. Blir sepennende i morgen ja..

Skrevet

Hei Nela..

Skal også på kveldvakt i dag... og har ikke kjøpt test heller i dag..

Så nå blir det nok ikke test før lørdag... hehe. Litt greit det og, for da kan mannen være her og trøste meg, eller evt hoppe rundt i hele huset med meg!!!!!!!!!!!!!!! Håper veldig på hopping da... hehe!

God vakt!!!

Skrevet

Men du abcd123, ingen svangerskap er like. Jeg har hørt det at hvis man tester tidlig positivt ved tidligere svangerskap, så er det ikke sikkert HCG stigningen blir like raskt ved neste svangerskap.

Huff, dette er så nervepirrende for oss. Blir jo helt kokko i hodet av veninga jeg.

Skrevet

Joda, sikkert noe der, kanskje det er forskjell på gutt og jente. Altså at det er gutt som ligger og terger meg.... (nå bllir ikke kjønnet bestemt før lenger uti da, eller...)

Må liksom tenke det "verste" for å prøve å gire meg ned. Har som kjent hatt en del episoder nå som kan tilsi at det er en spire der, men samtidig har jeg en magefølele som sier at jeg ikke har vært så heldig...:o( Denne tålmodigheten min er kjempekort..... Bra vi er mange om å ha det sånn, sambo har ikke peil på hvor spennende det er iallefall.....

Skrevet

Hei attpåklatt!

Flinke du som ikke har kjøpt tester i dag! Har hatt cb digital liggende i over en mnd. Skjønner ikke helt at jeg har klart å la de ligge, hehe. Din metode er jo den sikreste da:) Testene ligger å roper på meg hele tiden. Får håpe du får kjøpt tester i morgen da sånn at du og mannen din kan hoppe rundt i hele huset på lørdag, ser det for meg hehe.

Ha en god vakt du også!

Skrevet

Hei..

Føler meg litt flink.. men samtidig irritert på meg selv for at eg er flink..

hadde jo vært kjekt å hatt en test her hjemme nå som ropte på meg... hehe...

Bra flink du og då.. som faktisk har test hjemme uten å teste!!

Hååååper veldig at det blir hopping på oss..

Gruer meg litt til mensen hvis den kommer.. har ikke hatt den skikkelig på mange år nå.... har sagt klart fra til mannen at da blir pleiefaktoren stor her i huset!!!!! Han bare ler... synes eg er på tuppa allerede.. så han gleder seg han...liker å friste litt når hormonene herjer!! Lykke til til han..

Skrevet

Jeg må visst vente enda en mnd før jeg får prøvd testene mine. Fikk mensen på jobb i dag. Kjedelig, men er ved godt mot. Denne pp'en skal vi få det til! Håper det blir hopping på deg på lørdag, krysser alt for det. Til og med beina, for her blir det ikke noe action på noen dager uansett, hehe:)

Skrevet

Oj, så dumt då....

Tviler på den hoppingen.... jobber med å syke meg ned her ser du...

Kommer til å bli så skuffet... uff... har ikke lov... det er jo første pp!!

Men ungene sier så mye for tiden som tyder på hvor mye de kunne tenke seg en baby.. og hvor kos det hadde blitt... blir helt rørt av de... og de vet jo ikke at vi prøver engang...

Takk for kryssingen!!!

God helg og skjem deg litt vekk... er lov det!!!!!!!!!!

*kosemoseoverdose*

Skrevet

Hei jenter! Jeg skulle vel egentlig ha forlatt dere siden ff "fant" el på meg for 6 dager siden.. men jeg klarer ikke...:( Har så mange inbilte graviditetssymptomer at jeg skal teste i morgen uansett...

Hvor mye mer sensitive er billigtestene strimlene i forhold til cb digital? Kommer nok til å bruke billigtester og om det er utslag så en cb... Hva synes dere?

Skrevet

Hei jenter...

Testet neg. i dag med QR.... men ingen tr enda... men synes eg hører hun roper i det fjerne.. *murre murre*

Men vil ønske dere alle en super helg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mange klemmer til alle som trenger eller vil ha!!

Skrevet

Heisann alle sammen:)

Nå har jeg fått bursdagsønket mitt oppyllt!!

Takk for tiden her inne!

Håper det klaffer for dere alle plutselig!!

klem

Skrevet

På menyen i kveld står det biff og rødvin. Skal storkose meg!

Du kommer garantert til å bli skuffet selv om det er første pp. Det var den største skuffelsen for meg. Etter det gikk det litt greiere. Men man kommer vel til et punkt der det bare blir tyngre og tyngre også. Håper jeg ikke kommer helt dit da. Nei, kanskje jeg får spire til jul da:)

God helg til deg og:)

Skrevet

Hei attpåklatt!

Hadde ikke lest dette da jeg svarte deg litt lenger opp her. Synd med negativt da, men det er jo ikke over enda. Sender deg en trøsteklem for jeg vet at det er kjipt med negative tester!

Får håpe tr holder seg unna:)

Skrevet

Gratulerer så mye Isadora:) Kos deg på 1. tri!!

Skrevet

Takk takk!!! Det varmer...

Skal kose meg med rødvin også...

Håper tr kommer snart, sånn at eg har litt orden på syklusen...

Får gå å kjøpe bind.. kjennes ut som det er noe massivt på vei....ugh!!

Go fredagskveld!!!!!!!!!!!

*kosemoseoverdose*

Skrevet

Hei jenter...

Ikm om to dager... Spent jeg. Finner ik no graviditets symptomer... Men venter i spenning!!! Off... Detta er egentlig litt selvpining!! Ble veldig fort gravid etter at jeg slutta på pilla, men det endte i exu. Så håpet om at jeg skal bli gravid i fort etter operasjonen er der... Tihi... Er 8 uker sea operasjonen da....

Spent!!!! Tihi....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...