Gå til innhold

Hei jenter med IKM i uke 43.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med dere??? Noen flere som har testet?? Eller fått den dumme mensen??? Eller er så heldige å blitt gravide???

Tenk at det er torsdag allerede i dag. Jeg venter IKM til søndag. Har ingen tru på at jeg er gravid så jeg er veldig forbredt på at jeg kommer til å få mensen.

Tvi tvi alle sammen. Ønsker det beste for dere.

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Ikke testet, og ikke fått TR. Har IKM i morgen, spennende:) Men, tror nok TR kommer, føles sånn. Men ingen store symptomer, så det er ennå håp.

Håper du er bedre Juhujenta!

Lykke til alle sammen, og ha en super torsdag:)

Skrevet

Hei Juhuhenta..

Jeg krysser fingrene for deg denne pp jeg...

Må nok dessverre vente en hel uke til jeg da, da jeg hadde litt forskøvet EL. Men håper i det lengste på at det sitter en spire hos meg også..

Klem fra...

Skrevet

Heisann!

Testet i morges med en billigtest (ekstra sensitiv) og der er en svaaaaaaaak strek.....Vet ikke hvor pålitelig denne sensitive testen er da.....skal teste på nytt på lørdags morgen.. hmmmmm

Skrevet

HAr testet, ja. Se forøvrig egen tråd jeg laget om CB-digital. Jeg bare VISSTE med en gang jeg så hva jeg hadde kjøpt at de kom til å bety en masse frustrasjon,-og gjett om de har det da. Vet du ikke "føler noe her inne "juhujenta", men kunne du...... I det minste er det litt tidsfordriv :o) Jeg ble spådd gravid av Lisaisa da, selv om jeg fysisk er veldig lite "gravid" så er det noe småtteri som gjør at jeg lurer, bl.a testene og selvsagt spådommen, samt noen kroppslige tegn ja....

LYKKE TIL ALLE SAMMEN. Håper at alle som ikke allerede har fått TR viser seg å være gravide. Da blir det julefeiring over det ganske land skulle jeg tro :o) (den kritiske perioden er jo over akkurat til juleaften jo.....YEEEAYH)

Skrevet

Ååååå, så spennende Nutmeg. Krysser fingrene for deg for at TR har reist på ferie langt vekk.

Jeg er endelig frisk igjen. Bare tett i nesa og en del plaget med hodepine Er så deilig. Har ingen symptomer jeg nå. Litt økt utflod. Så jeg trur jammen meg at mensen kommer. Jeg testa negativt i går. Klarte jo ikke å la vær å teste. Vet jo at det er for tidlig, men tenkte kanskje det ble et svakt kryss, men nei.

Klem

Skrevet

Oi oi oi Lofotjenta. Det tyder jo veldig bra dette med at du fikk svak strek. Da er det et veldig godt tegn med at du er gravid. Håper virkelig det. Spennende. Krysser fingrene for deg.

Skrevet

Hei scubagirl.

Jeg trur neppe at jeg er gravid. Har ingen symptomer. Bare litt økt utflod, men det er nok fordi mensen er på vei.

Så du må vente en hel uke til du ja. Krysser virkelig fingrene for deg. Du fortjener absolutt en spire nå. Unner deg deg det virkelig som har prøvd så lenge.

Stor klem

Skrevet

Hei kjære abcd123

Så den tråden nå. Skjønner godt at du er frustrert. Husk at med CB digital skal du ikke tyde streker på den testpinnen. Det som kommer opp på displayet er det som er riktig resultat.

Så du har har fått opp "inte gravid"????

Men så lenge du ikke har fått mensen, så er det fortsatt håp.

Angående de som føler må du ta med en klype salt. Selv om hun Lisaisa har fått opp graviditet på deg nå denne pp er det ikke sikkert det stemmer vettu. Hun fikk opp at jeg er gravid nå også. Men jeg tviler på det. Testa negativt i går selv om jeg ikke har IKM før til søndag. Jeg brukte vanlig CB . Ikke et svakt kryss engang. Forbreder meg på at mensen kommer.

Men du, ikke gi opp håpet. Krysser fingrene for deg og håper det beste.

Klem

Skrevet

Heia Juhujenta!

Velger å ikke tro på testen, før jeg har tatt en ny på lørdagsmorgenen!!!

Streken kom graaadviiis, og er veldiig svaaak....Hmmm

Men har jo selvsagt fått forhåpninger, krysser fingrene for at det ikke er falske forhåpninger....

Lykke til med testingen du også!!! Håper på mange graviditeter nå!!

Når skal du teste?

Skrevet

Tittei jenter!

Hadde IKM på tirsdag,men ingen TR enda:-) Jeg tester ikke enda,er sikker på at EL bare kom litt senere enn vanlig,selv om jeg normalt sett kjenner godt på kroppen når det er,også denna gangen. Denna gangen har jeg ikke tempet eller testa for EL,vi reiste jo til Las Vegas i EL-tida,og da hadde det bare blitt stress. Kan jo være at jetlag,stress,nervøsitet o.l har gjort at EL ikke kom da jeg trodde,selv om det kjentes sånn ut! Er bare redd for å få falske forhåpninger,er jo en sliter,som dere kanskje vet,og skal inn til lapraskopi en gang før jul... Men tenk om jeg slipper da! Hadde vært helt fantastisk,gruer meg sånn! Passer egentlig litt dårlig med barn i juli,men sånt har vi slutta å ta hensyn til nå,er bare glad om/når det skjer noe!:-)

Lykke til til dere andre,særlig deg da,Lofot-jenta,som alt bhar halve foten inne på 1.tri! tvi-tvi!

Skrevet

He-he. Vet jo så godt det med testpinnen, men når det var så tydelig forskjeller fra gang til gang.... Tar selvsagt spåingen som det det er, og ble jo tidliger spådd graviditet til neste år, muligens våren, så noen MÅ jo ta feil :o)

Skal kjøpe nye tester i dag, blir IKKE CB-digital. Tester igjen i morgen (IKM) og så lørdag hvis ingen TR og negativ på fredag. Er det negativ på lørdag, så er jeg 100% sikkert ikke gravid. Tester jeg positiv senere enn lørdag, så tror jeg at spiren ikke vil sitte alikevel. Forrige gang testet jeg positivt 4 dgr. før IKM, så at HCG-stigning skal være så mye lavee denne gang tror jeg ikke er noe bra tegn..:o( Beste er å få TR nå, så kan en eventuell ny PP begynne raskere,.hvis jeg orker flere...

Lykke til igjen. Kan ikke gi og få for mange lykkeønskninger vet dere :o)

Skrevet

Men de sier jo at en strek er en strek sselv om den er svak og at den blir sterkere etterhvert som dagene går. Men skjønner godt at du er skeptisk. Så jeg håper når du tester på nytt at den blir sterkere slik at du virkelig er gravid.

Jeg tenkte å ta en ny test i morgen. Men noe sier meg at den kommer til å bare bli negativ siden jeg testet negativt i går. Så jeg vet liksom ikke om det er noe vits i at jeg tester i morgen. Men så er det at jeg klarer vel ikke å la vær å teste heller. Typisk meg. Vet jo innerst inne at mensen kommer til å dukke opp.

Skrevet

sitter fortsatt å venter på at noe skal skje... ikke tr og neg test.. lurer på om kroppen min bare tuller med meg!

Har tidligere hatt mye ustabile sykluser, trodde nå den var stabil... men den gang ei tydligvis :-(

lykke til alle sammen :-)

Skrevet

Jeg husker foressten sist jeg var gravid. Så hadde jeg IKM en torsdag/fredag den gangen. Tok da en test mandagen som var negativ. Og det var altså 3-4 dager før jeg ventet mens. Så da tenkte jeg at jeg ikke var gravid. Hadde ingen spesielle symptomer heller. Så kom lørdagen og hadde ikke fått mensen og jeg tok da en test for morroskyld, da stod det gravid på displayet. Altså 1 eller 2 dager over IKM. Så det er jo håp om å få et feil resultat for tidlig og teste positivt ved IKM eller noen dager etter det.

Åhhhh, denne ventinga blir man jo helt sprø av.

Skrevet

Bra du er frisk igjen:) Tett nese, hodepine og økt utfold.. Er ikke det symptomer da? Har lært her alt alle slike ting som egentlig er blæh, er koselige og velkomne symptomer:)

Jeg skal ikke teste før onsdag. Forrige gang var TR 2 uker forsinket, så jeg tror ikke det er vits å kaste bort tester alt for tidlig. Men som sagt, tror jeg slipper å teste, TR holder på å sirkel meg inn og er klar til å komme på besøk.

Stor "Lykke til-klem":)

Skrevet

Hei;)

Bare et lite spm ang negative tester.. Hadde IKM onsdag eller idag, føler meg veldig gravid. Tunge bryster som er mega ømme, er veldig trøtt, kvalm om kvelden, opp å tisse på natten. Ingen spotting denne pp heller. Har testa negativt på CB vanlig og digital igår, og negativt på QR i dag (alle på morgenurin). Om jeg skulle få positiv test i løpet av helgen er det da mindre sannsynlig at spiren vil sitte siden jeg først testa positivt over IKM?

Skrevet

Jeg tror også TR dukker opp, men jeg fikk en liiiiten streeek.Der er fremdeles håp, Juhujenta.Det er jo så individuelt for hvor tidlig det går ann å teste positivt, så i grunn burde man ihvertfall holdt seg til IKM-dagen. Men det er vanskelig ja.......Du testet jo først positivt 2 dager etter IKM, forrige gang....så da blir det spennende....Krysser alt jeg har for deg!!

Etter at jeg har testet negativt, venter jeg alltid 2 dager til neste test.

Så må jeg bare nevne, at jeg ikke føler meg gravid...lite symptomer her i gården...så spørs med testen på lørdag...

Ble litt rotete dette her....

Skrevet

Tusen takk elli-karamelli!! Blir nok noen nervøse dager dette...

Håper så inderlig det lykkes for deg!!

Klem

Skrevet

Takk for det:-) Blir spennende til helga for deg da,er ikke lenge til! :-) Jeg er på besøk en uke hos foreldrene mine,og har ikke med meg tester(regna med TR skulle dukke opp),så om jeg tester blir det ikke før neste torsdag,men da har vel TR kommet og gått igjen,kjenner jeg hu rett!

Lofoten,forresten du! Er jo så fint der! Har vært der bare èn gang da,og fikk ikke sett alt,men...:-) Er jo vant til lignende landskap der jeg kommer fra(nå bor jeg i Oslo da,DET er døll natur det!) ,men Lofoten er jo litt spesielt uansett da:-) Er det blitt litt vinter hos dere nå,eller?

Skrevet

hei hei.

Har IKM på søndag el mandag jeg og juhu :)

måtte ta en liten test i dag, var selvfølgelig negativ.

Enten får jeg en sinnsyk runde med TR, som kroppen min har forberedt i en uke nå, ellers så er det noe annet her.

men har fått sinnsykt ømme bryster i dag. de gjorde så drittvondt når jeg sto opp at det ikke var snakk om å kunne gå uten bh.

ja, vet det er tidlig, men fikk tegn ennå tidligere forrige gang jeg var gravid.

men vi får se.

tør ikke håpe noe, bare synes alt er rart nå.

Skrevet

Håper virkelig at ingen tante dukker opp hos deg!!! Da får du heller sende henne til meg..Du fortjener det mest!!! Skal fortelle henne det!!!

Ja ikke så verst her i Lofoten.....

Vinteren har banket på døren ja..Snø og is på bakken, så ungene har vært ute i hele gå ettermiddag/kveld og aket...Det skal ikke mye snø til før de finner frem akebrettene og skiene.. he he he.

Men tror vi må gjemme dem snart, for det kommer nok snart regn...ellers er det sol og stort sett skyfri himmel..

Det var status Lofoten i dag!!

I oslo har dere vel 15 grader, sol og varmt??? he he he

Skrevet

Men dere jenter. Er det mulig at når man tester negativt så kan den bli positv bare 2 dager etter om man er gravid???

Jeg tok jo en test i går som var negativ, også tenkte jeg å ta en test i morgen tidlig, men er det noe vits i? Jeg klarer jo sikkert ikke å vente helt til søndag selv om jeg føler at mensen dukker opp da eller før.

Men bare på 2 dager kan vel ikke gi utslag på positiv om man er gravid?

Skrevet

Tok en test for 2 dager siden, og den var negativ. I dag er det en nesten usynlig (men synlig :)) strek.....

Den kan jo være falsk da.....(håper ikke det)

Men jeg hadde ventet 2 dager før ny test, var jeg deg...

Lykke til

Skrevet

Hørtes deilig ut i Lofoten idag:-) Er ikke i Oslo nå,har en uke hos mine foreldre,så har litt snø og kulde akkurat nå! Tror det skal bli dårlig i nord til helga,samme for Østlandet,så er bare å finne frem gummistøvler og surkeleppa!:-( Har forresten regna ei hel uke i Oslo nå,så var godt å komme bort litt!

Begynner å bli temmelig avslappa mtp å bli gravid nå,når det først skal ta tid kan jeg likegjerne vente noen måneder til,men takk for at du tilbød deg å gi meg positiv test,du er snill du!:-) Synes du skal kose deg med positiv test selv,jeg kan være tante-hospits enda en stund:-)

*klem*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...