Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2006 #1 Skrevet 26. oktober 2006 hvilken seng skal en titte etter...?? , hva kjøpte dere og hvor gammel var gull-ungen ?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 26. oktober 2006 #2 Skrevet 26. oktober 2006 Vi kjøpte juniorseng på Ikea, (ca. 800,-) Han var drøyt 2,5 år.
løva Skrevet 26. oktober 2006 #3 Skrevet 26. oktober 2006 Vi kjøpte vanlig seng til storebror da han var 1,5år. Vi kjøpte ei med ekstra seng under. Hadde liten plass og trengte en ekstra plass...... Til suppa skal vi kjøpe ei junior seng, men bare fordi det blir bedre plass på rommet da:)
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 26. oktober 2006 #4 Skrevet 26. oktober 2006 Vi kjøpte seng på ikea, den som har kanter ved hode og bein som du kan legge ned etter vært. Kjøpte sengehest til...ble vel rundt 12-1300 m madrass og alt om jeg ikke husker feil. Hun var da rundt 20mnd, men har aldri ligget i sprinkelseng da...
Karoline's*mamma Skrevet 26. oktober 2006 #5 Skrevet 26. oktober 2006 vi kjøpte denne senga til storesøster: http://skeidar.no/skeidar.portal?_nfpb=true&portlet_Varekatalog_2_actionOverride=%2Fportlets%2FvareKatalog%2FupdateMainProduct&_windowLabel=portlet_Varekatalog_2&portlet_Varekatalog_2from_index=12&portlet_Varekatalog_2product_id=11483&portlet_Varekatalog_2group_name=Barneromserier&portlet_Varekatalog_2product_name=Jubee+lekekasse&_pageLabel=page_varekatalog Då var ho 20 mnd. og klarta ut av sprinkelsenga. Er kjempe fornøyd med senga så langt. Var redd ho ville krype utav den til stadighet og komme inn til oss, men det skjer sjelden. Hender berre ho kjem inn om morningen når ho våknar.
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 26. oktober 2006 #6 Skrevet 26. oktober 2006 Vi også kjøpte den hvite senga fra IKEA som du kan forlenge ved å skyve ned fotenden og hodeenden - den er utrolig grei. SÅ får du sengehest til den også. Elias var 2 år og 4 måneder da vi byttet over - og det gikk jmepefint. Han ble SÅ stolt når han fikk "stor" seng med egen lampe over =)
lifa og Eline Skrevet 26. oktober 2006 #7 Skrevet 26. oktober 2006 Vi har køyeseng. Blir lagt i den øverste hvis hun tør og sover rolig. HVis hun sover veldig urolig blir hun lagt nederst. Har selv en tvillingbror oog vi fikk køyeseng, når vi ble for store til å ligge annføttes i gammeldags utrekkseng. Jeg ble plassert øverst, lå i samme stilling når jeg våknet som når jeg la meg, mens min bror stupte omtrent kråke i senga så han ble nødt til å ligge nederst. Snuppa her er bare 8,5 mnd. enda men hun ligger ikke spesilet rolig så foreløbig ser det ut som det blir nederste senga på henne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå