gunnli Skrevet 26. oktober 2006 #1 Skrevet 26. oktober 2006 Hei! Lurer på om nokon kan hjelpe meg med kvar eg kan få kjøpt strømpebukser i rein bomull. Dei fleste er det litt nylon eller lycra i som jo klør. Veit at Cubus har, men det er ikkje store utvalet og kunne tenke meg litt meir å velje i. Takksam for svar!!
snor Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 Hei! Jeg har ikke svar på spørsmålet ditt, men jeg kan anbefale deg at du prøver klær laget av nye stoffer som er blandet med soya og bomull hvis du har barn med allergi/kløe. Jeg har en datter på 5 med eksem, og hun bruker undertøy og nattøy av soya. Dette er mykt som silke i tilleg til at det er varmeregulerende som ull. Hun nærmest nekter å ta av seg undertøyet på kvelden. Stoffet er skånsomt mot huden, og det er flere egenskaper med stoffet også. Merket er Lille Ba.
IngerLise_1981 Skrevet 9. mars 2007 #3 Skrevet 9. mars 2007 hei, da jenta mi ble født hadde hun mye atopisk eksem, vanskelig var det da og finne strømpebukser m bare bomull. da jeg endelig fant, på kappahl og cubus kjøpte jeg flere i større størrelser som jeg tok frem for ikke så lenge side. De har rundt forbi i rykk og napp synes jeg...så når jeg finner, kjøper jeg flere og i andere størrelser så jeg har. på toys r us av alle steder fant jeg også!!! lykke til
Piraka Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 "Joha" sine er i ren bomull. Hos oss selges de hos Reflex. De er utrolig gode og krymper ikke i vask eller taper farge. Men obs! Selges som regel kun om sommeren, så det gjelder å hamstre. Iallefall her vi bor
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 23. oktober 2007 #6 Skrevet 23. oktober 2007 Hvor får man kjøpt sånne soya produkter da? Aldri hørt om før faktisk;) Selv bruker sønnen min på 2 år ullklær med bomull/silke/polyester på innsiden. Kjempefornøyd:-) De kjøper jeg på reflex, barnahus, storkene og Liten. (tønsberg)
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #7 Skrevet 28. oktober 2007 Fantastisk informasjon! jeg har en datter som i alle år har klødd og klødd, joda, vi har vel fått noen kremer av legen og en bisetning om at det nok er atopisk, men hun har så mange problemer at litt kløing har havnet langt ned på listen. Nå vet jeg at det kanskje kan være nylon og lycra som forårsaker kløingen. Fantastisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå