Gjest Skrevet 26. oktober 2006 #1 Skrevet 26. oktober 2006 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxkrysser alt for at dette går bra!!xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxmasse glad i deg snuppa!! Gleder meg til å høre fra deg om hvordan dette har gått!xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 26. oktober 2006 #2 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg krysser fingrene med... og satser på at det er deilig å være norsk i Danmark... og at dette går den RETTE veien... Klem klem
Fruen77.mamma-igjen.nr3 Skrevet 26. oktober 2006 #3 Skrevet 26. oktober 2006 XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXALT JEG HAR Å KRYSSE!!!!!! LYKKE TIL!!!!!!!
finetine Skrevet 26. oktober 2006 #5 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg er også med xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx alt jeg klarer xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx dobbelt og xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx )!!! Lykke til!! klem
Gjest Skrevet 26. oktober 2006 #6 Skrevet 26. oktober 2006 Krysser, krysser krysser! :-) Jeg er den tidligere Baader, har skiftet nick:-) Jeg venter og høre fra deg på Msn! :-) LYKKE TIL!!!!!!!!!!! :-)
Marimarei Skrevet 26. oktober 2006 #7 Skrevet 26. oktober 2006 lykke lykke til, jeg krysser alt jeg har )) Dette går bra .
1 gull i magen Skrevet 26. oktober 2006 #8 Skrevet 26. oktober 2006 Krysser fingrene. og ønsker lykke til
HMS *endelig mamma* Skrevet 26. oktober 2006 #10 Skrevet 26. oktober 2006 Masse, masse lykke til, vennen!!!! Gleder meg til å høre hvordan det har gått! Krysser og krysser ... XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Aprilmor m/gutt i magen Skrevet 27. oktober 2006 #11 Skrevet 27. oktober 2006 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxkrysser det jeg har jeg snuppa... egga er vel ute nå håper jeg...xxxxxxxxxx venter på en lyd.. hehe mange klemzer fra
Ann-ch. Skrevet 27. oktober 2006 #12 Skrevet 27. oktober 2006 Henger meg på denne jeg også. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #13 Skrevet 27. oktober 2006 Da er dagen for uttak over!! Nå gjelder det å krysse masse sånn at alle eggene klarer seg og at det blir innsetting på mandag!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Phoenix1 Skrevet 27. oktober 2006 #14 Skrevet 27. oktober 2006 XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Masse lykke til fra meg og!!! :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå