Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Vært på ul, og de var 16 og 18mm store. Husker faktisk ikke om han sa 15 eller 16.

Dette er mine 2 gullegg. Så nå sitter jeg og venter på at Ciconia skal ringe. Ringte de nå...er jo såå utolmodig...Men legen holder på med egguttak, så ringer han meg når han er ferdig:o)

Gyn mente jeg ikke skulle tilbake til han...Men vet jo aldri.... Fått sms av Lillemor1, hun har kommet frem til Danmark, så vi får krysse fingrene for henne:o)

Jeg er kjempe trett og kvalm......Er det om morgenen, så helt pyton når jeg må stå opp så tidlig.....Fikk første timen hos gyn.... Så nå legger jeg meg litt i sengen, og venter på at de skal ringe fra Danmark....

Klem fra utolmodige meg....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6835273-v%C3%A6rt-p%C3%A5-ul-nr-2/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei kjære deg!

Satt nettopp og tenkte på deg og Tullemor, jeg. Hun nevnte det på tlf at du kanskje også skulle nedover samtidig som henne.

Skjønner du er utålmodig nå.. så nært målet.. hehe

ÅÅ jeg kjenner jeg er så glad på deres vegne! Både for deg og Tullemor!

Nå er det deres tur, jenter!!

tihi;o)

Masse lykke til ,brumm!!!!

Å, jeg formelig føler hvor spennende dette er for deg.

Dette skal gå bra, det fortjener du virkelig!!!!

Lillemor1 og Tullemor også, krysser fingerne for dere alle xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx :o)!!!

Man føler seg jo nesten gravid, bare man har vært på UL til eggmåling hihi......ihvertfall var det sånn for meg. Alle gode nyheter er jo så velkomne:o)...........

Lykke, lykke, lykke til sender en tidsmaskin til deg så tiden går raskere

Klem

Annonse

Tusen takk søte dere!

Finetine, bare å sende tidsmaskin!! Tusen takk!!

Gikk litt fort i svingene da jeg skrev isted. Er jo Tullemor1 jeg har fått sms av.... Skrev lillemor jeg... Ja ja.

Ja jeg føler meg jo gravid allerede. Er såå kvalm om morgenen...Er vel bare å venne seg til!! Hi hi. Men er jo snart 2 uker på vei da! Får jo 2 uker "med på kjøpet" ved beregning av termin!! hi hi

Ha en fin dag elle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...