Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2006 #1 Skrevet 26. oktober 2006 har så mye utflod, lurer på hva som er normalt i grunnen?? Er gulaktig og må skifte truseinnlegg ca annenhver time. Er det noe å bekymre seg for?
Gjest Skrevet 26. oktober 2006 #2 Skrevet 26. oktober 2006 For å være ærlig så vet jeg ikke, men ring legen eller jordmoren din og spør! Da slipper du å bekymre deg lenger! Lykke til!!
Gjest Skrevet 26. oktober 2006 #3 Skrevet 26. oktober 2006 Ikke noe å bekymre seg for.. helt normalt.. Jeg er også plaget med mye utflod til tider.. Blitt litt bedre nå.. i perioder så var det helt ekstremt! Men det er helt normalt!
ceso Skrevet 26. oktober 2006 #4 Skrevet 26. oktober 2006 det er ikke unormalt at det kommer endel utflod under hele svangerskapet egentlig. har det selv jeg - masse og så lenge det ikke lukter vondt av det er det heeelt normalt. hvis du syns det begynner å lukte kan det hende at du har fått en form for infeksjon, sopp eller lignende...
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2006 #5 Skrevet 26. oktober 2006 ok, takk for svar!! Nei merker ingen lukt og har ingen svie/kløe eller andre plager så da slår jeg meg til ro med at alt er ok :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå