Benni-min Skrevet 26. oktober 2006 #1 Del Skrevet 26. oktober 2006 Tusenbein gikk ut i sølevær å ble våt på alle sine tær. Han fikk snue etter han kom hjem, lå i feber førti komma fem. Da kom doktor Svine piggi pigg han ble sint å gryntet bare ligg. Hvordan kan du finne på å gå uten støvler og kalosjer på. Jamen doktor det må du forstå at skal jeg ta tusen støvler på Ville jeg antagelig blitt klar til å gå på tur i januar. ................................... ..................................... Doktor pinnsvin skjønte og forstod det er lett for dem som går på to. Det er så irriterende å kunne hele sangen, men stå stille på siste verset. Kan noen denne sangen? Vi sang den mye i den barnehagen jeg jobbet i for noen år siden. Jeg synes den er litt søt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 26. oktober 2006 #2 Del Skrevet 26. oktober 2006 Det var en kjempesøt sang... ) Men jeg har aldri hørt den før, dessverre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 26. oktober 2006 Helt i orden. Jeg fikk svar på småtroll 0-1år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå