Gå til innhold

den eskimo 3 kids omega 3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er den okei å gi til barn under ett år eller ikke? (Det er den med tutti frutti smak).

Jenta mi elsker den, (brekker seg av tran), og jeg vil så gjerne at hun skal få i seg omega 3!!

Skal man gi d-dråper i tillegg til denne?

Hun på helsekosten sa at det var helt okei å gi dem denne, men mener å ha hørt at heller ikke denne var bra?

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi gir denne til TL .. står i pakningsvedlegget at den kan gis , selv om det står fra 1 år utenpå eska.

TL spytta og gulpa tran til den store gullmedalje,men eskimokidsen tar hun med et smil hver mårra :D

Skulle ikke gi dråpene i tillegg til denne nei.

Ser eksemen til TL har blitt bedre,liker å tro at eskimokidsen har vært med og hjulpet til :D

Skrevet

Skal ikke ha d vit dråper når man tar tran nei, da blir det for mye d vit

Skrevet

men er jo ikke dvit i omega 3? Hmm....

Skrevet

Det er d-vitaminer i den ja, står på pakken. Snuppa her på 2 får den, og begynte vel rundt 1-årsalderen.

Lillesnupp får foreløpig bare d-dråper, men begynner vel når hun nærmer seg året men Eskimo...

Skrevet

ja så det på pakken i morrest at det var d-vit i den. skjønne ikke at jeg kan ha ungått å se det? Men den er ok å gi da skjønner jeg :) Jenta mi er jo også så tørr at jeg er redd det skal bli eksem av det, så er nok lurt med litt innvendig smøring ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...