Gå til innhold

Symptomer i uke 5 som kommer og går ??

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har blitt gravid etter prøverørsforsøk og er nå 5 uker og 3 dager på vei. I forrige uke hadde jeg kjempesterke menssmerter og også i helgen og begynnelsen av denne uken hadde jeg litt knip nederst i magen, akkurat som at det strakk seg. Jeg tok dette som et godt tegn :-) men de siste dagene har jeg ikke kjent noe som helst.. Er det vanlig at smertene kommer og går? Neste uke er jeg seks uker og jeg har forstått at det da kan komme flere symptomer som kvalme osv. Nesten som jeg ønsker meg det... :-)

Dette er helt forferdelig slitsomt. Kvir meg hver dag for at noe skal skje. Har ikke hatt blødninger eller noe enda og egget de satt tilbake var helt perfekt, men likevel... Huff, det blir lange uker fremover...

klem

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har aldri satt prøverør, men det du skriver er ikke noe jeg ville tenkt på en gang. Hadde du blødd, kunne jeg ikke sagt det samme, men det gjør du jo ikke. Klart symptomene kommer og går. Jeg hadde masse symptomer allerede i uke 4, så forsvant de en stund, og jeg hadde masse energi, helt til kvalmen kom i uke 7 ca.. Du må ikke glede deg til det!! Tro meg, nyt den lille romfareren og vær glad for at du ikke er "syk" enda.,

Lykke til , håper at dette går veien for deg. Det tror jeg at det gjør også!

Skeie

da tror jeg vi kan slappe av. jeg er 5+1 i dag og våknet idag helt uten strekk og stikk i magen og ble nervøs selv. har nemlig hatt konstant strekk siden 3 dager før IKM. har heller ikke blødd. så da kan vi nok slappe av begge to, og heller være glade for at vi slipper unna symptomene en stund kanskje (selvom jeg og var lettet over å ha dem og så på det som et tegn på at det fortsatt var i orden der inne:-)).

tusen takk begge 2 for så kjappe svar !!! dette forumet er genialt, ble skikkelig oppløftet nå. jeg vil jo virkelig bare nyte det å være gravid og gjør jo også det som oftest, men blir bare så redd... prøvde i 1,5 år før det klaffet med prøverør, så det hadde vært så kjekt om det gikk bra nå :-)

ønsker alle et fantastisk svangerskap :-)

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...