Gå til innhold

Twilight Zone, torsdag :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du lest ALT av nygårdshaug i det siste? når i huleste får du tid til sånt? Jeg tenkte å begynne med krimserien hans og så ta Himmelblomsttreets Muligheter (har nettopp lest Mengele Zoo), og så avslutte med de gamle romanene og novellene - Nullpluss og de der. Helt til slutt hvis jeg rekker så blir det Prost Gotvins Geometri igjen. Cassandras basseng har jeg også nettopp lest for tredje gang, hehe :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde norsk krim-kick i sommer og fikk lest alle jeg liker om igjen da av de to - de er absolutt favorittene på norsk, ja. Har du forresten lest Kurt Aust? Anbefales...

Skrevet

takker for tipset :)

nå er det jobb-økt igjen for ka-ping. prates!

Skrevet

jeg ha-ha-hakke ti-hi-hid for jeg har aaaaldri fri-hi-hi

nei jeg hakke tid hakke tid hakke tiiiid

(sitat: kaninen i Alice i eventyrland)

Skrevet

Dere er her idag og, ja!?:-)

Her har det gått i ett med oppkast, trøst og vasking av sengetøy siden kl. 02.30 inatt. Er mao ikke på jobb idag! 3 åringen(i morra) konstanterte da han sto opp kl. 07.30 at "æ e syk æ, mamma!" Og det har han jammen rett i. Han har spist to Ritz-kjeks og drukket et kvart glass med coca-cola og vann idag. Heldigvis ikke kasta opp mer, men nå sovna han endelig på sofaen, og jeg går rundt som en Zombie her....

Skrevet

Da har jeg hatt time (arbeidstime) helt alene med helvetesklassen:) De var snille, kjempesnille altså. Jeg tok tre gutter i å se film på ipod'en sin, trodde de hadde litt musikk på øret bare, men neida de så film. De ble litt tamme da jeg tok den bort:)) Ellers tok jeg dem i å sende lapper, hihi. De tror visst man blir blind når man er gravid:) Neida, de var så snille så, iallefall til å være denne klassen i 7.time.

Skrevet

Da har jeg hvilt en god stund på senga med div lettlest litteratur, deilig! Men kjennes bekkenet noe bedre ut? Hm nei...

Men jeg grublet litt på en ting Sponge: du skrev at dersom ryggen til babyen ligger mot venstre side, så slipper den å snu seg for å komme ned i bekkenet, hva skjer dersom ting er omvendt? Jeg tror nemlig frk.bompi ligger med rygg og rompe på min høyre side, må hun snu seg 180 grader for å komme seg ut da? :)

Skrevet

Jeg fikk ta helg:))

Ikke at jeg kommer til å ha helt fri, men jeg slipper å stå opp klokken 0545...

Skrevet

Da er vi kommet litt til oss selv etter dagens dose med action... de ringte fra barnehagen kl tre, lilletrollet hadde ramla ned fra en benk og slått hull i hodet... masse blod og greier... takk og pris for at barnehagen er 400meter unna... ka-ping-mannen dro rett fra jobb og henta oss, og vi kjørte til legevakta. Tuppehøne hadde hull i hodet, legedamen stifta to metallstifter for å tette hullet. Men hun var utrolig tapper, grein ikke i det hele tatt da legen stiftet henne, og nå er hun omtrent sitt gamle jeg igjen. Har blitt lovet kylling og ris (livretten) til middag og jordbæris til dessert :) Og vil IKKE være hjemme fra barnehagen imorra!

Det er jo helt fullstendig feil at det går hull på sånne småttiser!!! Det lukter så skummelt av blod... hjælp... jeg er kjempekvalm enda jeg :( Skal man liksom greie å takle sånt når man blir mor? joda, jeg er rolig utenpå, men innvendig så er jeg kvalm og svimmel og har mest lyst til å låse dørene og putte ungen i polstra rom så det ALDRI skal gå hull på henne ever again!!!!!!!

Skrevet

Uff da, det hørtes ikke ut som en kjekk ettermiddag nei. På den andre siden; fy f.. hvor mye de der småungene egentlig tåler når alt kommer til alt, jeg blir imponert rett som det er.

Skrevet

hun er steintøff! Gråter ikke eller noe... vandrer rundt på stua her nå som om ingenting skulle ha skjedd - med to stifter i hodet og en diger bandasje på.. hehe... tøffa :) Stolt er jeg! Hadde nok vært myyyye verre stelt om det var mamma eller pappa som hadde gått gjennom det samme ja.

Skrevet

De er råtøffe. Gjør ikke det hele situasjonn lettere, at jentungen faktisk takler det hele så bra?

Skrevet

Klart det gjør :) får jo MEG til å føle meg utrolig pysete da, hehehe :) Men godt som mor at lilletrollet mitt takler det bra, godt å vite at det ikke er hjernerystelse eller noe, "bare" litt blod og et hull i hodet liksom.

Skrevet

Hehe, litt blod skal til for å lære:) Hun har iallefall ikke brødre som mobber henne med kasko trelim og slikt, hehe:)

Skrevet

hehehe, nei det er sant :)

Skrevet

Du vet hvem jeg sikter til?

Skrevet

jepp ;) hun har aldri kommet helt over den episoden stakkar... :)

Skrevet

Nei, den sitter ganske hardt:) Husker en episode her i gata som sitter i det kollektive minnet her. Det gikk ut på en stein som ble kasta litt lant og hardt slik at den traff bakhodet til ei av jentene her. Det var blod, gørr og hyling det....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...