jippi 3 gang Skrevet 26. oktober 2006 #1 Skrevet 26. oktober 2006 Det var virkelig deilig å våkne i dag, og at det var en drøm, jeg drømte at jeg var på do, og så fikk jeg litt blod på papiret, tenkte at nå er fødselen er i gang, tok et speil for å se hvor blodet kom fra, oj der var hodet nesten ute, hjelp hva gjør jeg, ingen mann hjemme eller noen ting, vel da må jeg ringe 113 og få opp en ambulanse, men det rare var at jeg fikk jo aldri summetonen, altså ingen kontakt, phu, gjett om jeg var glad for at det bare var en drøm! Gullklumpen min må jo være inne i magen en god stund til. Har dere noen rare drømmer da jenter?
hemmeligvemmelig Skrevet 26. oktober 2006 #2 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg drømte at vi ikke kunne gå i en barnedåp (aner ikke hvem sin) fordi vi skulle gå med ullklær og da kom elefantene til å sprute vann på oss...
Gjest Skrevet 26. oktober 2006 #3 Skrevet 26. oktober 2006 har også hatt mange merkelige drømmer i det siste.. helt sliten når jeg våkner! i natt har jeg f.eks drømt om igjen og om igjen at jeg skal forbi en rød krakk i et helt tomt rom... HVER gang jeg skulle gå forbi den, så snublet jeg i den... selv om jeg VISSTE at jeg måtte gå rundt... prøvde liksom å styre unna, men neida.. hver gang landet jeg på trynet i gulvet...
tutsi 77 Skrevet 26. oktober 2006 #4 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg drømmer også mye rart..drømte inatt at jeg fikk flere små,små barn i små skjell..en type sommerfuglbarn..var så glad i de..Skulle amme hun ene, men mistet henne på bordet med et brak..hun så så redd og fortumlet ut og jeg fikk såååå dårlig samvittighet..da våknet jeg heldigvis..uff..følte meg igår som en dårlig mor pga det..Men jeg er generelt redd for å miste barnet når det kommer ut da...
Gjest Skrevet 26. oktober 2006 #5 Skrevet 26. oktober 2006 Hjelp! hehe Jo jeg hadde en sinnsyk rar drøm her ene natten: Jeg skulle føde da, men kjente ingenting! På føden tuslet jeg rundt i noe som lignet på en garderobe i en gymsal :-) Plutselig ser jeg et vennepar av oss som allerede har fått 2 ban og det gikk rykter om at hun var gravid igjen. Hun satt der på en benk og hadde røyken i munnviken og holdt seg på kule-magen. Vi gikk bort og "hei, hva gjør dere her??? " Hun svarte at NÅ skulle denne JÆVLA UNGEN UT! (Hun var 7 UKER på overtid) (?) hehe Jeg spurte om hun hadde rier og sånn da, men neida ingenting - hun var så lei å nå skulle den UT!! Hahaha :-) Smilte godt da jeg våkna ja... men det merkeligste var at det handlet mest om henne... Jeg bare tuslet litt rundt og fødte aldri :-( Våkna før jeg kom til riene hvertfall :-D SØREN! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå