Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2006 #1 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg fikk litt slim med rosa/brun farge på papiret igår og idag... Er bare noen tråder for å si det sånn, og ikke nok til at det kom i trusa... Kan dette være et dårlig tegn?
en liten i magen Skrevet 26. oktober 2006 #5 Skrevet 26. oktober 2006 Du/dere kan jo ringe jordmor å spørre, bare for å få vite det sikkert!
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2006 #6 Skrevet 26. oktober 2006 sånn opplevde jeg for 2 uker siden og ble veldig redd, siden jeg har en fortidlig født gutt fra før. Jeg ringte føden og fikk time med en gang. Ingen ting var galt , fikk bare beskjed om å ta det med ro en stund. Men ville valgt å ringe og prata med en lege eller jordmor for å være på den sikre siden. Du blir mer trygg når du har prata med noen som vet mye om dette.Lykke til..
kasa :-) Skrevet 26. oktober 2006 #7 Skrevet 26. oktober 2006 Hei! Jeg har hatt flere sånne opplevelser de siste ukene, senest på mandag og jeg må innrøme at jeg har vært på ul to ganger pga det. Jeg ble så usikker og redd at jeg bare måtte få sjekket det. Begge gangene viste det seg at alt var bra; fosterets hjerte slo flott og det sprellet med bein og armer, og slimproppen var intakt. Fikk beskjed om at jeg nok hadde litt overfølsomme slimhinner i skjeden og at jeg ikke skulle bekymre meg hvis det skjedde igjen. Jeg trengte kun ta kontakt dersom det var friskt blod uten slim som kom ut. Ble veldig beroliget av det! Så jeg er enig med Anonym om at du bør prate med en fagperson sånn at du blir helt trygg på at det er helt normalt at noen har litt sånt blod slim i svangerskapet. Leste at så mange som 35% av alle gravide opplever det... Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå