Gå til innhold

"Fotball-livmor"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Lurer på om noen av dere har kan hjelpe meg litt med dette? -innimellom opplever jeg at livmor blir helt hard, men det varer ikke lenge, over på et blunk.

Så var det i natt da... hadde "fotball-livmor" sammenhengende i nesten en time! -hva er det? Har ikke vondt, men blir på en måte støl i magen av det, og så er det ømt å trykke forsiktig mot magen.

Er førstegangs, så jeg vet ikke helt hva som skjer med kroppen, og er i 22. uke.

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg vet ikke helt sikkert, men tror det er kynnere. Livmora begynner visst tidlig og trene til fødselen:)

Skrevet

Hei Tjorven, :)

For meg høres det ut som du har kynnere. Kraftige sådan..:)

Det er bare kroppen som forbreder seg til fødselen.

Lykke til!

Skrevet

Hei!

Jeg har akkurat d samme som deg... er i uke 22 nå. Har hatt kynnere kver dag og natt i ca 3 uker. Før d hadde jeg bare av og til om nettene...

Kan være litt irriternde... men er vel verdt d;-)

Skrevet

Tusen takk for svar!

-kan jo skjønne kroppen på trene til det den skal igjennom! Og etter det dere sisr, trenger jeg slett ikke bekymre meg :-) Takk for det også!

-er det vanlig at krabaten blir mer aktiv i forbindelse med kynnere? I natt har jeg kjent mer enn jeg tilsammen her kjent til nå!

Klem fra

Skrevet

D kan jo godt hende at d har en sammenheng! Jeg har vertfall en veldig aktiv baby, og har som sagt en god del kynnere hver dag... Gøy å kjenne liv!

Skrevet

kanskje det er lettere å "sprette" rundt der inne når det strammer til. -som en trampoline..:) -Ikke godt å vite..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...