Tjorven:-) Skrevet 26. oktober 2006 #1 Skrevet 26. oktober 2006 Hei! Lurer på om noen av dere har kan hjelpe meg litt med dette? -innimellom opplever jeg at livmor blir helt hard, men det varer ikke lenge, over på et blunk. Så var det i natt da... hadde "fotball-livmor" sammenhengende i nesten en time! -hva er det? Har ikke vondt, men blir på en måte støl i magen av det, og så er det ømt å trykke forsiktig mot magen. Er førstegangs, så jeg vet ikke helt hva som skjer med kroppen, og er i 22. uke. Klem fra
~ Nuttemor~ Skrevet 26. oktober 2006 #2 Skrevet 26. oktober 2006 Hei! Jeg vet ikke helt sikkert, men tror det er kynnere. Livmora begynner visst tidlig og trene til fødselen:)
Gjest Skrevet 26. oktober 2006 #3 Skrevet 26. oktober 2006 Hei Tjorven, For meg høres det ut som du har kynnere. Kraftige sådan.. Det er bare kroppen som forbreder seg til fødselen. Lykke til!
feb.baby! Skrevet 26. oktober 2006 #4 Skrevet 26. oktober 2006 Hei! Jeg har akkurat d samme som deg... er i uke 22 nå. Har hatt kynnere kver dag og natt i ca 3 uker. Før d hadde jeg bare av og til om nettene... Kan være litt irriternde... men er vel verdt d;-)
Tjorven:-) Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 26. oktober 2006 Tusen takk for svar! -kan jo skjønne kroppen på trene til det den skal igjennom! Og etter det dere sisr, trenger jeg slett ikke bekymre meg :-) Takk for det også! -er det vanlig at krabaten blir mer aktiv i forbindelse med kynnere? I natt har jeg kjent mer enn jeg tilsammen her kjent til nå! Klem fra
feb.baby! Skrevet 26. oktober 2006 #6 Skrevet 26. oktober 2006 D kan jo godt hende at d har en sammenheng! Jeg har vertfall en veldig aktiv baby, og har som sagt en god del kynnere hver dag... Gøy å kjenne liv!
Gjest Skrevet 26. oktober 2006 #7 Skrevet 26. oktober 2006 kanskje det er lettere å "sprette" rundt der inne når det strammer til. -som en trampoline.. -Ikke godt å vite..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå