2jenter&1gutt Skrevet 26. oktober 2006 #1 Skrevet 26. oktober 2006 Hei og hopp alle sammen....vel hopp og hopp, men en riktig god morgen til dere alle.. Våkna i dag tidlig etter søvn i HELE natt. Ikke vært på toan en gang. Utrolig godt å være uthvilt. Ønsker dere derfor en riktig god oktoberdag, NYT DEN! klem
MM med spire Skrevet 26. oktober 2006 #2 Skrevet 26. oktober 2006 God morgen ale sammen... Når jeg våkna i dag var det helt hvitt ute... Synes det er litt tidlig jeg da... er litt for grønt ute ennå men men. Hva er deres planer idag da??? Tenkte å få vasket litt til helgen, og kansje dra innom jobben å spise lunch Ha en god dag alle sammen!!!!
Snupidupi Skrevet 26. oktober 2006 #3 Skrevet 26. oktober 2006 God og god... frøkna va oppe 3 ganga i natt + at æ hadd et par do besøk ut om... sleit me å søvn igjen... I tellegg kjennes det litt ut som om at æ bynn å bi førkjøla igjen... grrrrrrr.... e jo just færdi med den j.... førkjølelsn som aldri sku gå over.... Stakkars lille frøkna mi.. det første ho sa når vi sto opp va at ho vil ut å bygg meir snymann... og mammaen e ikke i stand tel å gå ut i lamme ho... så ho må vent tel etter middag å gå ut i lamme pappaen sin... Syns så synd i ho... stakkars lita som e så lykkeli førr at det e kommen sny også kan ho ikke få gå ut å nyt den.... Planen førr dagen e å se om æ klar å få vaska litt klea... trænges vældi... Ha en flott dag folkens! Klem
Lillypia Skrevet 26. oktober 2006 #4 Skrevet 26. oktober 2006 Heihei, jeg er som sagt også våken. Har store vaske planer i dag jeg også. Er så godt å få det unnagjort før helgen synes jeg! Ellers skal jeg vel som alltid sitte og sløve foran tv, og så får jeg besøk av ei vennine i kveld! Og så kommer feieren da selvfølgelig..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå