Gå til innhold

November: Lurer litt på om

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har det meste klart til at vi kan reise rett hjem. Men vi må nok ganske fort ut å kjøpe litt mere klær, vi vet jo ikke kjønnet og noe ønsker jeg å kjøpe når jeg vet hva det blir. Men vogn, seng, stellekommode o.l er på plass. Klar til å taes i bruk...

Her i huset er alt klart til litje`n kommer! I og med at vi vet at det er gutt så er også klær handlet inn. Ikke så mye, regner med at det blir litt når barselvisittene kommer igang! Ellers så er det jo ikke såååå lenge igjen til jul, så hvis det er noe jeg trenger så går det jo an å ønske seg det til da!

Har tatt frem og vasket litt klær nå, men sliter litt viss det blir en gutt. Har bare jenteklær fra før. Men vi gjør som vi har gjort det med jentene. Jeg sender mannen min ut på handletur etter fødselen. Han handler hentesett +++. Det er litt stas for han å få gjort noe også. Var på shopping i går og skulle prøve å handle litt, men gav opp...ikke lett når du ikke vet kjønnet. Av erfaring blir ikke de nøytrale klærne brukt så veldig mye heller. Ellers er det meste på plass i huset, mangler stelleveske....men det er ingen krise!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...