Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2006 #1 Del Skrevet 26. oktober 2006 Heisann alle sammen. Jeg og min kjæreste har bestemt oss for abort. Inngrepet skal skje i morgen og skal være kirurgisk. Er det store sjangser for at det kan oppstå komplikasjoner ? Jeg får ikke mulighet til å være i nærheten av henne før og etter innngrepet. Noe jeg har veldig lyst til. Det som stopper meg er at jeg er leder for et prosjekt(jeg selv satte igang før vi fikk vite om at hun var gravid) på jobb som skal ferdigstilles i helgen. Sitter med dårlig samvittighet overfor min kjærest p.g.a dette. I tillegg er min kjæreste redd for narkose etc. Noen som har tips til hvordan jeg kan være når jeg snakker med henne på telefon i dag, etter inngrepet for at det skal bli lettest mulig for henne ? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6834687-frustrert/
Mokki Skrevet 26. oktober 2006 #2 Del Skrevet 26. oktober 2006 Du bør kun være deg selv i telefonen. Spør hvordan hun har det. Jeg har hatt kirugisk abort. Man er i narkose veldig kort tid ca 10 min. Narkosen er veldig lett og man får smertestillende. Det er sjelden man får komplikasjoner ved en abort har jeg hørt. All info om dette bør din kjæreste fått på sykehuset eller legen. jeg våkna veldig fort og reiste hjem etter snaut to timer etterpå. Man måtte kunne klare å stå opp, gå på WC og vi fikk servert mat etterpå. er man dårlig fikk man ligge litt lenger, det var det ingen som var. Som regel ligger man flere på rommet og derfor fikk ingen ha noen med seg inn. Ikke alle tok abort, det var forskjellige ting, men man må ta hensyn til de andre. Mange skjebner vet du. Hun bør si fra hvis hun er nervøs pga narkosen. Jeg er og det men fikk sagt fra til de som skulle gi bedøvelse pga jeg skalv slik. Men det gikk kjempefint. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6834687-frustrert/#findComment-6837385
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå