Gå til innhold

begrense spising om natten????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en datter på snart 17 uker og fra hun var 12 uker har hun økt antall måltider. Fra å være en som spiste en gang hver natt og så igjen om morgenen, har det økt til at hun spiser hver 2-3 time på dagtid og hver 3 time på kveld og natt (hun legger seg ca 19.00, spiser ca18.00 vill ikke ha mat rett før jeg legger henne, men vil ha ca 20.00-kose) Jeg tror litt av mat masinga på natta egentlig er et kose/sugebehov, men hun tar ikke smokk, så for at hun skal roe seg får hun viljen sin og pupp. Dette begynner å bli litt slitsomt for mor, som også har 2 andre barn å ta hensyn til (hadde ikke det prob med dem- de var smokkunger og roet seg med det).

Forslag???

Kan jeg la henne ligge å grine???? -Mer enn 5 min???

Har prøvd at mannen min går inn for å roe de gangene jeg tror det bare er kos-funker dårlig.

HS sitt forslag var å begynne med fast føde, må allikevel begynne tilvenning til grøt om en mnd da jeg skal begynne å jobbe om 2 mnd og far skal være hjemme. Men syns det er litt tidlig med grøt-selv om jeg ser mange her inne begynner når babyene er 4 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...