Gå til innhold

Hvis han bare hadde våknet - og sovnet igjen!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle gjerne stått opp 3 ganger om natta jeg. Mange som klager på det. Her er gutten på 6 mnd våken 2 timer i strekk!!! Så mye uro i kroppen. Klarer ikke å roe han ned, selv med amming. Virker bare som han må bli sliten igjen før han sovner. Han ligger overalt i senga, på magen, under dyna, sitter fast etc... Og folk ber meg bare la han ligge og skrike! Må jo hjelpe han når han er "fanget". Og dessuten bråker han så voldsomt inne på rommet sitt at det er umulig å få sove. Jeg blir snart GAL!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han våkner forresten minst en gang til i løpet av natta.

Skrevet

Gutten min hadde også en sånn periode for noen uker siden. Da var han 4 mnd. Han våknet midt om natta og var lysvåken og klar for lek og moro:-/

Nå er det jo ikke alltid så lett å gjennsomskue akkuer hva som hjelper for vi innførte både grøt og kuttet litt ned på dagsøvnen samtidig. Men akkurat det at han våknet om natta og var lysvåken tror jeg nok skyldes at han sov for mye på dagen og rett og slett ikke var trøtt nok om natta.

Hvor mye sover gutten din på dagen? Er det mulig å forsøke å kutte ut en hvil på dagtid eller korte ned den siste hvilen på dag f.eks?

Skrevet

Han sover alt fra 1 time til 4 timer på dagen. Ingen endring med mindre søvn på dagtid. Spiser grøt til lunsj og kveld + middag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...