mamma tiL 1stor+2små Skrevet 26. oktober 2006 #1 Skrevet 26. oktober 2006 Har eller kommer dere til å ha alt klart til den lille kommer hjem,eller er det noe dere lar vente til den lille er født?
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 26. oktober 2006 #2 Skrevet 26. oktober 2006 Vi har alt klart vi, orker ikke stresse rundt i butikker når babyen er født, da skal jeg konsentrere meg om ammingen og få til noen rutiner og passe på søvnen ;o)
Desperat 3 gangs fødende Skrevet 26. oktober 2006 #3 Skrevet 26. oktober 2006 Siden jeg venter nr. 3 kommer nok alt til å være klart. Har jo både seng, bilstol, vogn etc. fra før. Og klær har man også så det holder.
♥sjiga♥ Skrevet 26. oktober 2006 #4 Skrevet 26. oktober 2006 vel jeg ting er klart men, ikke her. sengen blir ikke satt opp og gjort klar før jeg har født, dette fikser gubben mens jeg er på barsel det gjorde han sist å. samtidig er vognen og bil setet hos svigermor dee kommer med dette mens jeg er på sykehuset. svigermor vil gjærne gjøre den siste finisjen i husent sammen med mannen min mens jeg er på sykehuset. det gjorde de sist å. men alt babytøyet er vasket og siden vi denne gangen kommer til å ha stellekommode må den skrus opp nå slik at babytøyet ligger på plass. har veldig overtroisk slekt så vi gjør det slik da blir alle fornøyd. og for meg blir det jo lettere å da. har jo vonter og plager så det er greit å slippe å skulle styre for mye med ting nå men faktisk kunne slappe av og nyte den siste tiden litt rolig.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 26. oktober 2006 Vel,jeg skal ha med meg samboer på sykehuset,så det blir jo ikke aktuelt at han skal gjøre noe alene,så vi prøver å gjøre så mye som mulig før vi får den lille. Liker å gjøre ting og tang klare selv,så om det hadde vært mulig,tror jeg ikke at jeg hadde valgt at andre skulle klargjøre ting til jeg kom hjem,men for all del,vi er alle forskjellige. Litt stress er det selvfølgelig å få alt på plass,vaske tøy osv,men jeg synes det er kjekt samtidig.
selfangerkjerringa Skrevet 26. oktober 2006 #6 Skrevet 26. oktober 2006 Det meste kommer nok til å være klart ja. Vi bor 3 timer kjøring unna sykehuset og mannen min skal bo sammen med meg og babyen på barsel, så det går ikke an å overlate ting til ham, av praktiske årsaker altså. Senga blir montert, stellekommoden satt opp, bleier og klær lagt klart i skuffer og hyller, alt skal være i orden før jul her i huset. 1.juledag har jeg to uker igjen til termin, og vi ønsker å bruke jula til å slappe av og ikke stresse. Vogna kommer foreldrene mine til å ta med når de kommer på besøk på sykehuset, siden transporten VÅR dit mest sannsynlig kommer til å være helikopter.
Tjatjo Skrevet 26. oktober 2006 #7 Skrevet 26. oktober 2006 Vi har det meste klart nå (35+6), men mangler stellebordet pga somling fra butikken/leverandøren vi har bestilt fra. Dessuten venter vi med å hente vogna og bilstolene til barna er født....men det står klart for henting i butikken da =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå