Gjest Skrevet 26. oktober 2006 #1 Skrevet 26. oktober 2006 tann nr 3!! Det forklare kanskje meget urolige netter denne uka! Men håpe ikke alle blir like vonde,hjalp verken med dentinox eller paracet,så var rimelig frustrert her ja....
Gjest Skrevet 26. oktober 2006 #2 Skrevet 26. oktober 2006 Oj, søtt da : ) Hvor lang tid tok det fra de 2 første til den 3. kom ? Min gutt fikk nemlig 2 tenner i forrige uke og nå klør han som besatt i gommen oppe.
Gjest Skrevet 26. oktober 2006 #3 Skrevet 26. oktober 2006 fikk de 2 første nå han var 5,5 mnd. Nå er han snart 8,5 mnd så tok litt tid ja...Har klødd helt siden da...
Gjest Skrevet 26. oktober 2006 #4 Skrevet 26. oktober 2006 Huff da. Min fikk også 5,5 mnd gammel. og de klødde vel i 3 mnd. før de kom. Så da kan jeg kanskje forberede meg på å være en gnagepinne i noen mnd. til.....hehe
pandabjørn Skrevet 26. oktober 2006 #5 Skrevet 26. oktober 2006 så heldig dere er som har barn som har fått tenner gutten min blir 7 mnd når til søndag og det er ikke tegn til noen tenner selv om han har siklet mye i over 1 mnd.. men jeg gleder meg når han får sin første tann )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå