sofagris Skrevet 26. oktober 2006 #1 Skrevet 26. oktober 2006 Har i hele natt hatt en svak murring i korsryggen og nedover i bekkenet. våknet endel ganger og ikkje fått sove igjen før etter en stund.. Er det noen andre som har hatt dette....? hva kan det være...? har ikke termin før om en mnd.
Desperat 3 gangs fødende Skrevet 26. oktober 2006 #2 Skrevet 26. oktober 2006 Dersom ikke murrigen gir seg når du beveger deg kan det være fødselsrier som har begynt. Da bør du ta en telefon snarest mulig. Hvis denne murringen gir seg når du er oppe og går er det nok bake kynnere.
sofagris Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2006 Hmmm, det er liksom der hele tiden. er ikke vondt, men kjennes som mensmurring.... mest "irriterende"
Desperat 3 gangs fødende Skrevet 26. oktober 2006 #4 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg kan ikke si hva det er. Men det var slik min forrige fødsel startet. Gikk med "menssmerter" hele dagen og om kvelden satte det skikkelig igang og jenta ble født.
lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 26. oktober 2006 #5 Skrevet 26. oktober 2006 Hadde det slik i går... Vondt i korsrygg og lysken/bekkenet liksom. Ga seg ikke da jeg rørte meg. Varte fra morgenen og utover utpå ettermiddagen, og så ga det seg gitt...=) Hm, og jeg som håpet det var noe på gang... Håper det ikke gir deg hos deg da!
Gjest leelu23 HØYGRAVID Skrevet 26. oktober 2006 #6 Skrevet 26. oktober 2006 Jordmor mente det var modning på gang- har ca de samme plagene som du beskriver og det sa hun var kjempebra:) så lenge de ikke varte HELE dagen.. og det gjør de ikke heller... så alt var i rute.. jeg er i uke 37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå