Gå til innhold

Til dere som røyker..

Anbefalte innlegg

Skrevet

7 røyk om dagen er ikke sunt for noen, gravid eller ikke!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legg sånne innlegg på RØYKEDEBATTEN!!!! Herreguuuud! Er SÅ lei av dette!!

Skrevet

jeg er et resultat av en mor som røyket under svangerskapet samt røyket mens hun ammet meg -bokstavelig talt!!

med meg gikk det bra. med lillesøsteren min gikk det ikke fullt så bra. hun har fått AD/HD grad 5 (av 6) og lider av dette. uansett røyket jeg da jeg ventet min flørste. ble faktisk anbefalt å ikke slutte fordi kroppen min ikke ville takle det å både slutte å røyke samt beholde fosteret, men legen sa at så lenge jeg ikke tok mer enn 3 om dagen var ikke det skadelig, og da snakker jeg om AD/HD osv.

legen min spurte meg da jeg ble gravis denne gangen om jeg hadde sluttet å røyke enda og da hadde jeg det ikke. han sa da at jeg ville få mye hets, men han var ikke den rette til å preke for meg om den saken. det var mitt valg!

jeg ble selvfølgelig rådet til å slutte, men fikk oxo beskjed om at det ville gå mer utover forsteret om jeg satt der med abstinenser og hele pakka for da ville fosteret mistrives og bli mer stresset enn hvis jeg faktisk røyket.

så la folk få lov til å velge selv hva de skal gjøre og fei heller for din egen dør. selvom jeg har vært så heldig at jeg har klart å slutte ser jeg ihvertfall ikke ned på de som fortsatt gjør det ene og alene fordi jeg vet hvor vanskelig det er å slutte!

og ja, jeg vet hva jeg snakker om når det gjelder senskader.....

Skrevet

Det at det ikke går utover andre er helt feil, det koster samfunnet enorme summer(altså våre skattepenger) med bivirkninger av røyking!!!!!

Skrevet

Må le litt av alt hysteriet! Jeg kan jo legge til at hvis man bor i Oslo sentrum så tilsvarer det å røyke en røyk om dagen......

Bli kjempe hysteriske nå dere!! Hihi

Skrevet

Tro meg, du er ikke potte sur i 8 mnd av å slutte å røyke! Det har jeg nemlig prøvd, så jeg vet hva jeg snakker om! Og, om du virkelig vil gå rundt å vøre sur og tenke på røyk hele svangerskapet, så er vel det bedre enn å tenke på at du kanskje ikke ga ungen din de beste forutsetninger her i verden???

Skyt meg, men jeg skjønner ikke problemet her jeg. Er 0 problem å slutte å røyke om man bestemmer seg for det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...