Gå til innhold

uro følelse??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en slags uro ubehag følelse i beina.. det er ikke vondt men det er ubehagelig. klarer ikke helt å forklare men det sitter på en måte i lårene og rompa en litt kilen følelse??klarer på en måte ikke å slappe av i beinä.

er det noen som har det på samme måte?

er nå i uke 39 har hatt det slik siden uke 34..¨

trenger gode råd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også! Er det det som heter "restless legs" tro? Forferdelig slitsomt og irriterende! Klarer jo ikke å ligge stille mens jeg legger snuppa om kvelden.. (Pleier å ligge ved siden av henne til hun roer seg, men det er ikke så lett å roe seg når mor må ligge og riste på beina og vrir seg og verker etter å komme ut :) Det må papsen ta seg av nå gitt!)

Det kommer og går litt her, har noen ganger en følelse av at bananer og vørterøl hjelper, eller at det hjelper å drikke mye vann..

Skrevet

Magnesiumsmangel, sier de (kosttilskudd kan hjelpe), og andre sverger til å binde en rød ulltråd løst rundt ankelen...

Skrevet

Hei.Kjenner meg sååååå igjen her ja.Holdt på å tørne mens jeg var gravid,blitt bedre etter fødsel.OG heldigvis for det :)

Anyway,prøv EIS GEL !!!!(kjøpes på apoteket) Lindra litt når jeg hadde det som værst.Prøv også TIGER BALSAM.Få samboer til å masere det inn.Min hadde noen timer med masasje ...Tror han ble litt lei,hehe.

Mvh.H M

Skrevet

vet godt hva du snakker om. elastiske strømper er bra. da får du ikke så mye vann i beina. det hjalp for meg. alt som bedrer sirkulasjonen er bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...