Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2006 #1 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg har en slags uro ubehag følelse i beina.. det er ikke vondt men det er ubehagelig. klarer ikke helt å forklare men det sitter på en måte i lårene og rompa en litt kilen følelse??klarer på en måte ikke å slappe av i beinä. er det noen som har det på samme måte? er nå i uke 39 har hatt det slik siden uke 34..¨ trenger gode råd.
tullla Skrevet 26. oktober 2006 #2 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg også! Er det det som heter "restless legs" tro? Forferdelig slitsomt og irriterende! Klarer jo ikke å ligge stille mens jeg legger snuppa om kvelden.. (Pleier å ligge ved siden av henne til hun roer seg, men det er ikke så lett å roe seg når mor må ligge og riste på beina og vrir seg og verker etter å komme ut Det må papsen ta seg av nå gitt!) Det kommer og går litt her, har noen ganger en følelse av at bananer og vørterøl hjelper, eller at det hjelper å drikke mye vann..
SpongeBob Skrevet 26. oktober 2006 #3 Skrevet 26. oktober 2006 Magnesiumsmangel, sier de (kosttilskudd kan hjelpe), og andre sverger til å binde en rød ulltråd løst rundt ankelen...
english Skrevet 26. oktober 2006 #4 Skrevet 26. oktober 2006 Hei.Kjenner meg sååååå igjen her ja.Holdt på å tørne mens jeg var gravid,blitt bedre etter fødsel.OG heldigvis for det Anyway,prøv EIS GEL !!!!(kjøpes på apoteket) Lindra litt når jeg hadde det som værst.Prøv også TIGER BALSAM.Få samboer til å masere det inn.Min hadde noen timer med masasje ...Tror han ble litt lei,hehe. Mvh.H M
mor til prins Skrevet 26. oktober 2006 #5 Skrevet 26. oktober 2006 vet godt hva du snakker om. elastiske strømper er bra. da får du ikke så mye vann i beina. det hjalp for meg. alt som bedrer sirkulasjonen er bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå