Gå til innhold

trine-> *08-06-07*!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Joda.. Spillet Wow..:P Fotball slipper jeg heldigvis å tenke på da han ikke liker det:P Men det hender jo svogeren min kommer ned med en øl i handa og bare MÅ se det som tydeligvis er ÅRETS KAMP! og så er det ingen hjemme han kan se den med. Da er det rett ned til oss og plantings foran TV-en. Noe jeg egentlig ikke har så mye imot siden det ikke skjer så ALT for ofte.. WoW er faktisk også lagt på hylla nå. Erstatta med AO.. Omtrent like galt:P

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6834379-trine-08-06-07/#findComment-6839157
Del på andre sider

AO er et annet online-spill i samme stil som WoW. Men du kan "levle" i det uendelige.. Ikke bare til 60 (Har fått det terpet inn!:P) Og så er det mer sience fiction enn WoW. WoW har mer "eventyrfigurer" mens AO har mer folk som ser ut som de kommer fra romskip og diverse.. Er i alle fall slik jeg ser på det. Ellers er det veldig likt WoW.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6834379-trine-08-06-07/#findComment-6851328
Del på andre sider

Annonse

Jeg kunne lett også ha vært Wow enke, min kjæres lidenskap er spill av alle slag, pcspill, konsollspill, rollespill og brettspill.

Han begynte å spille Wow like etter at vi ble sammen, og jeg ble fasinert av spillet. Siden vi på det tidspunktet ikke bodde sammen hadde vi mye kontakt på MSN (veldig kjekt for meg som var alene mor og ikke veldig mobil om kveldene) Jeg begynte å spille WOW en uke etter han, og vi spiller sammen fortsatt :D

Vi holdet til på Trollbane (PVP) serveren hvor vi driver lauget Dominos.

Vi har fått mange nye og gode venner gjennom spillet og spiller også en del med gamle venner.

I vårt laug er det 70-80 medlemmer, hvor kun 2 av oss er jenter (vi har blitt kjempe gode venner), kjemmer også 5-6 andre jenter i spill, men de fleste er gutter.

For oss er wow en fengende hobby som gjør oss litt mer 'sosiale' enn om vi hadde tilbrakt kveld etter kveld foran TVen (i mitt tilfelle) og PCen (i hans tilfelle)

I venne gjengen vår spiller ca 2/3 av guttene WOW, så jeg kjenner flere WOWenker, og vet at spill ofte kan slite på forholdet, spesielt om spillet er så vanedannende som WOW. Derfor er jeg så glad for at jeg deler denne lidenskapen med min kjære. Men jeg har flere ganger synes synd på flere Wow(og andre spill)enker, det må være ganske frustreredne å stå utenfor, spesielt etterhvert som din partner blir stadig mektigere i spill, og hans laug krever mer av han (Raids ol).

Har hørt om flere som har begynt å spille Wow nettop fordi de føler at de har mistet den de har kjær til spillet, Det fungerer for noen og ikke for andre. Har også hørt om Wowenker som har slått seg sammen in real life og begynt å ta jente kvelder sammen.

Må bere legge til et guildnavn som min veninne så i spill forleden, synes det var så utrolig bra;

"Desperate Hordewives"

Vi lo godt og spekulerte en del på om lauget beso at wow enker eller om det var et ordspill, morsomt var det uansett :D

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6834379-trine-08-06-07/#findComment-6852079
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...