kua kalva,drektig igjen Skrevet 25. oktober 2006 #1 Skrevet 25. oktober 2006 herregud å fader!!som jeg skvatt!! var akkorat ute med hundene mine på siste treningsrunden for kvelden,å da jeg skulle gi dem mat(forsekken står i fjøset)så var det f*** meg mus oppi den!!å er det en ting jeg har angst for er det MUS!!! å mannen min nektet å komme å fjerne den derfra fordi han hadde lagt seg å sa bare at han sku sove,orket ikke å fjerne mus nå! så jeg måtte ut i fjøsen igjen å musa var ennå oppi der,å hundene mine ble helt ville å ville ta musa mens jeg sto å hylte at de ikke sku ta den(ikke at det nytter noe særlig for den ene er døv)men de tok ikke musa,så jeg lurte dem inni hundegården,å sku ta forsekken ut slik at jeg kunne slippe den fri,men j***** hadde gnagd hull i sekken å smatt ut derfra å forsvant inni en halmballe,som jeg så absolutt IKKE kommer til å røre igjen,har sikkert bol der inni,så nå tenkte jeg å låne meg en katt,er så sinnsykt med disse udyra her i år. huff ble langt dette,men det var sååå fælt
Solskinnsjenta Skrevet 26. oktober 2006 #2 Skrevet 26. oktober 2006 Katt høres ut som en god idè nå, ja Lykke til!
kua kalva,drektig igjen Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2006 ja tenkte litt på sånne musegift opplegg,men er litt usikker på om jeg skal kjøpe det,har jo en liten jente som jeg er redd skal få det i seg,å to hunder som eter det de kommer over
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 26. oktober 2006 #4 Skrevet 26. oktober 2006 hva med å heller leie inn en ilder? de er 100 ganger mer effektive. lykke til med skadedyrene dine. he he
kua kalva,drektig igjen Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 26. oktober 2006 ilder?kan de være løs ute?kjenner ingen som har det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå