Gå til innhold

er jeg en dårlig mor eller???

Anbefalte innlegg

Skrevet

er jeg en dårlig mor som har latt ungen min sitte i vippestol siden h*n var 6 uker og i kjøkkenstol (spisestol eller hva det heter) siden h*n var 6 mnd selv om h*n ikke har lært seg å sitte seg opp selv???

lar h*n også sitte i vognen avogtil, og det har h*n også gjort siden 6 mnd gammel....

syntes bare det virker som om så mange er så veldig opptatt av at unger ikke skal sitte før de kan sitte seg opp selv, men ser ikke at det kan skade med noen minutter her og noen minutter der, er jo så nysgjerrig ungen vår......

sitter stødig om vi sitter h*n på gulvet da....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

syns absolut ikke du e det!

våres tass e snart 3 mnd å har sotte i vippestol siden han va 1 mnd. å bilstol siden han va født

Skrevet

Hvis du er dårlig mor så er visst jeg også det.... jeg gjør akkurat det samme med gutten min!

Skrevet

Ikke jeg heller!

Lukas har gjort det samme som trine_og_mathias over her :-)

Skrevet

Da er sikkert jeg også en skikkeli elendig mamma, for jeg lar ungen min sovne i bæreselen, så legger jeg meg ned med han i den for å få meg 5 minutter på øyet. Og når han er i dyyyyp søvn så tar jeg han ut og legger han i senga..

Og slenger han i bilstolen eller vippestolen mens jeg går på do, og da hyler han. Så jeg er vel dårli mor fordi jeg lar han ligge alene og hyle også..

Skrevet

Er visst medlem av "dårlig mor- klubben" jeg og !

Skrevet

sønnen min har sittet i vippestol siden han var 3uker han.han lå jo nesten rett der da.. det gjør ikke meg til noe dårlig mor syns jeg da..

Skrevet

dere ser vel på meg som prippen og hysterisk da tenker jeg...

gutten fikk ikke sitte i bilstol før han ble to mnd, vippestol ble innført ( og kun brukt ved nødsfall) da han var 4 mnd, og når han fylte 8 mnd fikk han sitte i tripptrappstolen. Ved 9 mnd startet vi med sportsvogn.

Han sitter ikke selv enda, og han har sovet godt i bagvogna. derfor har vi gjort det slik.

Han elsker å ligge på magen og krype rundt. sto å svaiet i krabbestilling ved 7,5 mnd alder - en sammenheng kanskje? ikke vet jeg.

Skrevet

Sammenheng mellom at dere har vært restriktive med bilstol, sitting og slikt og at han er sent motorisk utviklet eller? Er det det du mener?

Jeg vet ikke, men det kan jo hende. Kanskje dere har hemmet utviklingen hans på noe vis da.

Skrevet

Vår sønn har mått sitte i vippestol hver dag for at jeg skal få meg en dusj fra han var 2 uker. Han har alltid sove uregelmessig på dagen, så jeg viste aldri når han våknet igjen. Bilsete ble brukt hjem fra sykehuset og da vi har familie en halv time unna, sier det seg selv at det har blitt noen turer med bilsete fra ung alder, da vi hørte at bilsete er å anbefale framfor nett. Fra 3 mnd måtte han sitte skrått i vognen ellers så hylte han og ville ikke gå tur. Han er 8 mnd i dag og begynte å sitte oppreist i vognen ved 7 mnd. Det vil si han sitter skrått når han har tålmodighet til det og så rett opp når det ikke går lenger. Han drar seg rundt over alt nå, og det har han gjort i noen uker. Opp på alle fire stod han også når han var 7 mnd.

Men han har fått mye tid på gulvet også. Så det er vel å passe på at det ikke blir for mye sitting i disse stolene.

Skrevet

Akkurat den skjønte jeg ikke helt....

ungen min er 6,5 mnd og er like før h*n kryper så.....

har stått sånn på alle fire i 1 mnd nå.....

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...