Gå til innhold

JAAAAAAA!!!!!! Strekkmerkene er ENDELIG kommet!!

Anbefalte innlegg

og ja, anonym, de er LILLA!!

desverre er de bare noen få og de er også desverre ganske små og ligger lavt nede på magen... men de er her! og som nest siste medlem av desemberklubben, er sjansene større for at jeg skal få ett heldekkende lilla spindelvev på hele magen :)

*meget fornøyd *

Noen som forresten har erfaring med at hormonene gjør en meget barnslig og tja... litt evil istedenfor sinna og sur?

Fortsetter under...

Takker og bukker!!!

*kjenner jeg er litt stolt*

Prøvde å forevige de og legge de inn i albumet mitt, men klarer liksom ikke helt å ta bilder under magen :)

*ler* har herved gitt opp det prosjektet :)

Annonse

Flott at noen gleder seg over strekkmerkene. Veldig mange får komplekser for dem, og det er jo synd. Har heldigvis ikke så mye selv, fikk to lange "striper" når jordmor sjekket om hodet hadde festet seg da jeg fikk mitt første barn. Med nr. to fikk jeg bittelitt ved siden av de andre merkene. Venter nr. fire nå.

*hihihi* ja det er vel ingenting å kvi seg over? Svigerinna mi blei kjempegla på mine vegner, og satt og studerte magen min i en hel evighet :)

oppdaga også i sted, at hvis du ser nøye på magebildene mine, vil du se det ene!!! *meget fornøyd*

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...